Як працювати в електронному кабінеті?

Із 29 червня вступники розпочали реєстрацію власних електронних кабінетів.

     За інформацією ДП «Інфоресурс», наразі система працює без збоїв, а ризики, пов’язані із кібератакою, мінімізовані. Труднощі з реєстрацією електронних кабінетів можуть виникати лише у вступників, які мають помилки в персональних даних у сертифікатах ЗНО чи атестатах. Наприклад, коли не співпадають прізвище, ім’я чи по батькові в паспорті та тій інформації, яка подавалася під час реєстрації на ЗНО. У такому випадку вступнику необхідно звернутися за технічною підтримкою до ДП «Інфоресурс» за телефоном (044) 239-86-18 або електронною поштою ez@inforesurs.gov.ua, – інформує МОН України.

    Детальну інформацію про реєстрацію електронного кабінету та роботу в ньому презентувала директор ДП «Інфоресурс» Оксана Бєлік. Пропонуємо абітурієнтам ознайомитися із покроковою презентацією «Електронний кабінет вступника».


[button title=”Переглянути” link=”https://fdo.udpu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/07/Elektronnyj-kabinet-vstupnyka.pptx” target=”_blank” align=”center” icon=”” icon_position=”” color=”#00BFFF” font_color=”black” size=”20″ full_width=”” class=”” download=”” onclick=””]

Друк