ВИЗНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ У НЕФОРМАЛЬНІЙ ОСВІТІ ЗА ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИМИ ПРОГРАМАМИ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА» ТА «СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА»
В Уманському державному педагогічному університет імені Павла Тичини популяризується неформальна освіта серед здобувачів вищої освіти. Зокрема, на факультеті дошкільної та спеціальної освіти для здобувачів вищої освіти створено всі умови для здійснення неформальної освіти:
- підвищення професійного рівня науково-педагогічних працівників шляхом проходження підвищення кваліфікації та стажувань;
- проведення роз’яснювальної роботи зі здобувачами факультету через сайт факультету та месенджери;
- проведення циклу заходів (щомісячних зустрічей) зі здобувачами вищої освіти;
- супровід, консультування та допомога здобувачам щодо підбору платформ для проходження курсів, семінарів, вибору тем, тощо.
Про можливість визнання результатів отриманих у неформальній освіті здобувачі вищої освіти , спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 016 Спеціальна освіта дізнаються на зустрічах з гарантами відповідних освітньо-професійних програм.
29 травня 2023 року на факультеті дошкільної та спеціальної освіти відбулося засідання предметних комісій для проведення процедури визнання результатів навчання для здобувачів освіти. Такими стали здобувачі:
- «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку» для здобувачів I року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Скотник Ольги Миколаївни та Пейчевої Ольги Валеріївни (спеціальність 012 Дошкільна освіта).
- «Соціальна педагогіка» для здобувача I року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Бутенка Владислава Ігоровича (спеціальність 012 Дошкільна освіта).
- «Теорія і методика музичного виховання» для здобувачки II року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Панасюк Тетяни Андріївни (спеціальність 012 Дошкільна освіта).
- «Психодіагностика та психокорекція дітей» для здобувачки I року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Пронь Людмили Григорівни (спеціальність 012 Дошкільна освіта).
- «Основи теорії гендерного виховання» для здобувачки II року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Маляр Анни Русланівни (спеціальність 012 Дошкільна освіта).
- «Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями» для здобувачок I року навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти Русавської Дарії Сергіївни та Конуровської Олени Василівни (спеціальність 012 Дошкільна освіта).
- «Методика комплексної оцінки розвитку дитини з мовленнєвими порушеннями» для здобувачок I року навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти Овчарук Катерини Сергіївни та Білінської Інни Вікторівни (спеціальність 016 «Спеціальна освіта»).
- «Психолого-педагогічна допомога дітям з розладами аутичного спектру» для здобувачки I року навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти Федчик Юлії Володимирівни (спеціальність 016 «Спеціальна освіта»).
- «Спеціальна методика роботи гувернера-дефектолога» для здобувачки I року навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти Бублик Наталії Олександрівни (спеціальність 016 «Спеціальна освіта»).
За результатами обговорення предметними комісіями прийнято рішення про визнання результатів навчання у неформальній освіті усіх здобувачів вищої освіти, які подали відповідні документи на розгляд з вищевказаних освітніх компонентів.
Бажаємо здобувачам вищої освіти не зупинятися на досягнутому і сподіваємось на нові здобутки у неформальній освіті!