ВИЯВ ТВОРЧОСТІ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Попри карантин, навчання в Уманському державному університеті імені Павла Тичини триває. Воно перейшло на дистанційну форму, більш самостійну та індивідуалізовану. Дистанційне навчання – це можливість отримувати необхідні знання віддалено від закладу вищої освіти в будь‑який зручний час. Головна мета дистанційного навчання – розвиток творчих та когнітивних здібностей студентів. Навчання проходить успішно і доволі продуктивно.

Навчальна дисципліна «Трудове навчання з методиками», яка викладається на факультеті дошкільної та спеціальної освіти, вчить  студентів  культури праці, моралі, виховує естетичний смак.

Кожен студент – це творча особистість, яка прагне до самовдосконалення та самореалізації. Творчий потенціал кожного студента проявляється у творчості та творчих завданнях. Таким завданням для студентів факультету дошкільної та спеціальної освіти було виготовлення сенсорних іграшок для дітей з особливими потребами, які допомагають дітям впоратися з напругою, подолати тривожність, заспокоюють та розвивають сенсорику.

Такі іграшки особливо корисні для «особливих» дітей з сенсорними розладами (ДЦП, розлади аутистичного спектру), з гіперактивністю й тривожністю.

Сенсорні іграшки виготовили студенти 411 групи денної форми навчання: Таня Нагорна й Вікторія Іванищів (виготовили іграшки «гусениці»), Ольга Чернюк («зірочку»), Таня Радченко («рибку»), Анастасія Манжола («хмаринку»).

Друк