Новини, події, оголошенняПрактична підготовка

Виробнича практика сприяє моєму професійному становленню, підвищенню рівня мотиваційної готовності щодо обраної професії

Я, Домбровська Олена Вікторівна, проходила виробничу педагогічну практику на базі в ДНЗ ясла-садок комбінованого типу №28 Уманської міської ради Черкаської області.

Основна мета практики – формувати уміння використовувати різні форми роботи по організації співпраці з батьками, налагоджувати педагогічну взаємодію з родиною, вчити реалізовувати консультативну психолого-педагогічну допомогу та педагогічну просвіту дорослих.

Сучасний заклад дошкільної освіти відкритий для всіх дітей. Включення дітей з особливими потребами в освітній процес дошкільного навчального закладу змінює передусім установки педагогів на розуміння особливостей розвитку дітей та врахування їхніх особливих потреб та потенційних можливостей розвитку в освітньо-виховній роботі.

Одним із принципів організації роботи в ЗДО №28  є активне включення в освітній процес всіх його учасників шляхом партнерської взаємодії з родинами вихованців. Організація такої взаємодії передбачає зустрічі з батьками, бесіди, консультації, інформаційну підтримку, складання індивідуальної програми розвитку з урахуванням запитів сім’ї, залучення батьків до розвивальної роботи, організацію зустрічей з фахівцями тощо.

Під час практики я навчилася планувати індивідуальну роботу з батьками вихованців старшої групи, разом з вихователем провела консультацію для батьків «Чим займати дітей під час сигналу «Повітряна тривога».

Також була проведена робота з батьками щодо підвищення психологічної та педагогічної компетентності з питань підвищення життєстійкості дітей в умовах війни. Мені вдалося залучити батьків до активної участі в заходах, що проводяться в ЗДО, з метою формування в них почуття приналежності до колективу дитячого садка, як однодумців і спільників.

За період практики я зуміла встановити доброзичливі стосунки із дітьми, вихователями та із батьками дошкільників. Роботу проводила у напрямі пропаганди здоров’язбережувальної та здоров’яформувальної поведінки, як дітей, так і самих батьків, яких залучала до участі у фізкультурних розвагах.

Така практика дійсно сприяла моєму професійному становленню, підвищенню рівня мотиваційної готовності щодо обраної професії, усвідомленню необхідності засвоєння знань, формування умінь і навичок, необхідних для майбутньої професійної діяльності.