ВИКОРИСТАННЯ ЛОГОПЕДИЧНИХ ІГОР В ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

“У грі розкривається перед дітьми світ, розкриваються творчі здібності особистості. Гра – іскра, яка запалює вогник допитливості і цікавості,”

В. О. Сухомлинський

 

27 жовтня на занятті з логопедії студенти 411 та 411А груп активно проводили логопедичні ігри, спрямовані на розвиток психічних процесів дітей дошкільного віку.

Такі ігри будуть застосовуватися студентами під час проходження педагогічної практики:

«Хто заблукав у лісі?»

«Знайди п’ятого зайвого»

«Пройди в лабіринт»

«Хто живе в хатинці?»

Головним завданням логопедичної гри у роботі з дошкільниками є створення умов для розвитку загальної та пізнавальної активності , розширюючи можливості для практичного ознайомлення з різноманітними предметами і явищами з метою оволодіння відповідними способами дії, використання предметів.

 

Друк