Академія обдарованої дитини «Вундеркінд»Новини, події, оголошення

ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ «PEPPY PALS» («ВЕСЕЛІ ДРУЗІ») В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС АКАДЕМІЇ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ «ВУНДЕРКІНД»

Дитина пізнає світ, отримуючи певні знання і навички, а завдання батьків і педагогів – зробити цей процес цікавим і змістовним. Важливою  складовою є вміння дитини спілкуватися, висловлювати свої думки, контактувати з соціумом. Психологи таку підготовку ставлять на перше місце. Проблема психоемоційного стану дітей в умовах воєнних дій є досить актуальною та потребує практичного вирішення. З цією метою на базі Академії обдарованої дитини «Вундеркінд» здобувачами вищої освіти ІV курсу під керівництвом доцента кафедри психології та педагогіки розвитку дитини Ольги РЯБОШАПКИ було проведено роботу з ознайомлення дітей з програмою соціально-емоційного розвитку та навчання для дітей віком від 3 до 9 років «Peppy Pals» («Веселі друзі»), яка є однією з ініціатив the LEGO Foundation. На початку зустрічі, для створення сприятливого емоційного клімату, було проведено ранкову зустріч. Згодом здобувачі вищої освіти познайомили дітей із програмою соціально-емоційного розвитку і навчання «Peppy Pals» («Веселі друзі»), прослухали та обговорили пригоди, які сталися з героями, переглянули захоплюючий мультфільм. «Peppy Pals» – це шведська програма соціально-емоційного розвитку і навчання дітей віком від 3 до 9 років, в основі якої закладено ігровий та діяльнісний підходи у взаємодії з дітьми. Дана програма дає можливість дітям взаємодіяти з друзями-тваринами, наділяти їх певними якостями. Старші дошкільники мають змогу за допомогою сторітеллінгу вигадувати різноманітні історії про друзів-тварин, або ж продовжувати запропоновані означеним ресурсом, таким чином проектуючи власну поведінку на іграшках, водночас реалізуючи самоконтроль, самоусвідомлення, суспільну свідомість, соціальні навички; відповідальне прийняття рішень.

Розпочалося заняття із ранкової зустрічі, під час якої діти мали змогу познайомитися із майбутніми вихователями та проведення якої забезпечило сприятливий психологічний клімат для подальшої роботи. Проведення такого заняття сприяло ефективному засвоєнню студентами програми соціально-емоційного розвитку і навчання «Peppy Pals» («Веселі друзі») та її практичному застосуванню майбутніми вихователями у роботі з дітьми дошкільного віку.