ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ»
30 жовтня 2025 року відбулося відкрите практичне заняття кандидата педагогічних наук, доцента кафедри психології та педагогіки розвитку дитини Кравчук Нелі Павлівни для студентів 3 курсу ОП «Дошкільна освіта» з дисципліни «Здоров’язбережувальні технології в закладах освіти» на тему: «Інноваційні підходи до формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку».

Метою заняття було: розширити знання студентів про інноваційні підходи до формування здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти; створення умов для збереження та зміцнення фізичного, психічного, соціального та ментального здоров’я дітей, сформувати у них знання, навички та усвідомлене ставлення до здорового способу життя; удосконалювати вміння студентів організовувати та проводити сучасні здоров’язбережувальні технології; розвивати комунікативні навички, творчу ініціативу, мотивацію до рухової активності та вміння створювати безпечне освітнє середовище тощо.







Заняття проходило за чітко розробленим планом, складеному відповідно до програми. Структура заняття відповідала зазначеним нормам для навчальних занять. Різноманітність і доцільність форм роботи на занятті стимулювали творче мислення, пізнавальну активність, самостійність, наполегливість, позитивне мислення та впевненість у собі.






Викладачем було використано такі інноваційні технології навчання: «Мозковий штурм», «Робота в парах» та практичні завдання: організація і проведення здоров’язбережувальних технологій: дихальна вправа «Святкуємо життя»; розминка у вигляді ритмічної гімнастики «Черепаха»; медитація «Підзарядимо батарейку»; вправа для стабілізації психічного стану «Цілющі яблука в банці», самомасаж «Австралійський дощ» та «Стихії природи»; комплекс вправ хатха-йоги, стретчингу; у-шу для дітей дошкільного віку.

Заняття було проведене в атмосфері активної взаємодії. Здобувачі вищої освіти представили комплекси вправ, продемонстрували високий рівень володіння теоретичним та практичним матеріалом, вміло проводили здоров’язбережувальні технології, аналізували та здійснювали саморефлексію.
