ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РАННЬОГО ДИТИНСТВА» НА ТЕМУ «ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ КЕРІВНИЦТВА РЕЖИМНИМИ ПРОЦЕСАМИ У ГРУПАХ РАННЬОГО ВІКУ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ»
Режимні моменти в закладі дошкільної освіти – це своєрідна структура дня, яка забезпечує фізичний, емоційний і психічний комфорт дітей. У ранньому віці діти лише починають адаптуватися до колективного життя, тому важливо створити умови для їх гармонійного розвитку та формування відчуття безпеки.
Керівництво режимними процесами у групах раннього віку – це не просто контроль над розпорядком, а глибокий педагогічний процес, який враховує вікові, психологічні та емоційні особливості дітей.
16 квітня 2025 року було проведено відкрите практичне заняття з навчальної дисципліни «Психолого-педагогічні засади раннього дитинства» на тему «Особливості організації керівництва режимними процесами у групах раннього віку закладу дошкільної освіти» зі здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта.
Метою практичного заняття є закріплення знань здобувачів вищої освіти з питань ефективної адаптації, розвитку самостійності та формування культури поведінки у дітей раннього віку в умовах безпечного й розвивального середовища закладу дошкільної освіти.
Для закріплення здобувачами вищої освіти попередньо вивченого теоретичного матеріалу використовувалася інтерактивна гра «Так чи Ні».
У процесі роботи здобувачі вищої освіти вирішували кейси з педагогічними завданнями, презентували мікропроєкт: «Мій ідеальний простір групи раннього віку», показували розроблені настільні та рухливі ігри «Поведінка через гру» для дітей 2–3 років.