Новини, події, оголошення

ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ ІЗ ПСИХОЛОГІЇ ЗАГАЛЬНОЇ НА ТЕМУ: «ТЕМПЕРАМЕНТ ЯК ІНДИВІДУАЛЬНА ПСИХІЧНА ВЛАСТИВІСТЬ ОСОБИСТОСТІ»

Актуальним запитом у підготовці майбутніх фахівців в сучасному закладі вищої освіти є упровадження різних інноваційних форм освітньої роботи, що сприяють формуванню фахової компетентності здобувачів вищої освіти.

29 листопада 2023 року відбулося практичне заняття із здобувачами вищої освіти на тему: «Темперамент як індивідуальна психічна властивість особистості». Заняття було проведено Лесею Карнаух, кандидатом педагогічних наук, доцентом, в. о. завідувача кафедри психології та педагогіки розвитку дитини у межах вивчення освітнього компоненту «Психологія загальна».

Учасниками заняття були здобувачі І курсу спеціальностей 012 Дошкільна освіта (ОПП «Дошкільна освіта») та 016 Спеціальна освіта (ОПП «Спеціальна освіта») факультету дошкільної та спеціальної освіти.

Формат проведення – змішаний (робота в аудиторії та онлайн-платформа Googlee meet).

На заняття були присутні викладачі кафедри психології та педагогіки розвитку дитини (доц. Трофаїла Н. Д., доц. Бутенко О. Г., доц. Авраменко О. О,  доц. Кравчук Н. П., доц. Підлипняк І. Ю.)

Здобувачі мали змогу систематизувати знання про теорії темпераментів та представляти психологічну характеристику кожного із типів темпераментів. Під час заняття закцентовано увагу на важливості врахування особливостей типів темпераментів у освітньому процесі. Цікавими видалися інтерактивні активності через кооперацію: рольова гра «Судове засідання», «Опиши тип темпераменту особистості за фотографією чи картинкою», «Відгадай за описом теорію темпераменту».

По завершенню кожної активності відбувалося спільне обговорення та аналіз відповідей здобувачів. Під час кооперації відбулося не лише накопичення знань та формування професійних компетентностей, необхідних для фахівця дошкільної та спеціальної освіти, а й розвиток м’яких навичок («soft skills»).

Така організація освітнього процесу сприяє підвищенню значущості володіння психологічними знаннями майбутніми фахівцями дошкільної та спеціальної освіти як інструментом для підвищення свого професійного рівня. По завершенню відбулася рефлексія, під час якої здобувачі поділилися враженнями, думками, емоціями із викладачем.