ВІДКРИТЕ СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ «СПЕЦМЕТОДИКА НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОПП «СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА»
27 березня 2024 року для бакалаврів ООП «Спеціальна освіта» професором кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Малишевською Іриною Анатоліївною було проведено відкрите семінарське заняття з дисципліни «Спецметодика навчання дисциплін гуманітарного циклу» на тему «Методика формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення».
Метою семінарського заняття було:
- обговорити основні завданнями по формуванню лексико-граматичної сторони мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення;
- охарактеризувати організацію роботи по формуванню правильної вимови у дітей з тяжкими порушеннями мовлення;
- представити власну розробку уроку по формуванню лексико-граматичної сторони мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення.
У ході семінару обговорили основні завданнями по формуванню лексико-граматичної сторони мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення.
Здобувачі вищої освіти презентували власні розробки уроків, у яких демонстрували: інноваційні методи, прийоми, засоби, що сприяють формуванню лексико-граматичної сторони мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення; роздатковий матеріал, логопедичні завдання, ігри, схеми, таблиці для читання слів та складання речень; дидактичні ігри для збагачення словникового запасу у дітей з тяжкими порушеннями мовлення.
Відкрите семінарське заняття викликало активну дискусію про ефективні технології, методики формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення.