Відкрите онлайн-заняття з дисципліни «Формування партнерської взаємодії субєктів інклюзивного навчання»
21.02.2023 року на четвертій парі доцентом кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Калиновською Іриною Сергіївною було проведено відкрите лекційне онлайн-заняття для здобувачів вищої освіти денної форми навчання ОС «магістр», спеціальності 016
Спеціальна освіта 504 групи. Заняття проводилось у рамках дисципліни «Формування партнерської взаємодії субєктів інклюзивного навчання» на тему: «Особливості організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі», на платформі Google Meet.
У межах тематики відкритого заняття викладачем було розкрито та проаналізовано основні поняття: організації інклюзивного навчання в умовах закладу загальної середньої освіти; спеціальними умовами для отримання освіти дітьми з особливими освітніми потребами; наведено поради вчителям закладів загальної середньої освіти для успішної роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби.
Підібраний цікавий матеріал, дозволяв застосування за допомогою методів презентації прийомів розповіді, характеристики, пояснення, коментування ходу подій та їх закономірностей. Окрім того викладач постійно залучав студентів до активної участі у занятті використовуючи сучасні методичні прийоми з мультимедійними засобами для глибшого розкриття теми.
На відкритому занятті були присутні члени кафедри спеціальної та інклюзивної освіти: кандидат педагогічних наук, доцент, в. о. завідувача кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Лемещук М.А., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Хрипун Д.М., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Слатвінська А.А., доктор філософії, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Черніченко Л.А. та лаборант кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Лисинюк О.Р.
По завершенню заняття на кафедрі відбулося активне обговорення аспектів викладання, також було надано рекомендації щодо покращення проведення онлайн-занять. Загалом, відкрите онлайн-заняття було проведено на високому науковому, навчально – методичному рівні і одержало схвальні відгуки, зокрема відзначено професіоналізм та широку ерудицію викладача, вміння зосередити увагу слухачів на головних положеннях матеріалу, спонукати студентів до активності, створити творчу та робочу атмосферу.