ВІДКРИТЕ КОНКУРСНЕ ЗАНЯТТЯ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ» НА ТЕМУ «СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЯК ОСНОВНИЙ МЕТОД ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ»
22 квітня 2025 року було проведено відкрите конкурсне практичне заняття з навчальної дисципліни «Ознайомлення дітей з природним довкіллям» (викладач: кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології та педагогіки розвитку дитини Дука Т.М.) на тему «Спостереження як основний метод ознайомлення дошкільників з природою» зі здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня освітньої програми Дошкільна освіта спеціальності 012 Дошкільна освіта 2 курсу 211, 221 груп денної форми навчання.На занятті були присутні члени науково-методичної комісії факультету. На початку заняття Дука Т.М. ознайомила присутніх з назвою дисципліни, назвою кафедри, яка забезпечує викладання даної дисципліни, типом заняття, курсом і групами студентів, які вивчають дисципліну, темою та метою заняття, планом заняття, очікуваними результатами.
Перевірка теоретичних знань студентів здійснювалась у формі «Інтерв’ю», черговість доповідача визначалася через Колесо фортуни сервісу Wordwall.
Для закріплення теоретичного матеріалу було проведено «Бліц-тестування» через інтерактивну гру «Так чи Ні», з використанням ігрової навчальної платформи Kahoot.
З метою підвищення та утримання розумової працездатності здобувачів далі на занятті було проведено Руханку «Природа – наш дім» (YouTube), після якої всі присутні наповнилися позитивними емоціями та невимушено перейшли до проведення ділової імітаційної гри «Проведи спостереження». Спостереження проводили відповідно до методичних вимог. Для дітей молодшого дошкільного віку було проведено спостереження за кульбабою, для середнього дошкільного віку – за ялиною, для дітей старшого дошкільного віку –за змінами в природі з приходом весни. Така форма роботи викликала позивні враження та для більшості студентів було підтвердженням у правильності вибору професії.
Оцінювання здійснювалося самими здобувачами у бланку «Таємне голосування».
В кінці заняття під час підведення підсумків усі студенти зазначили, що кінцевий результат перевищив їхні сподівання.










