ВІДКРИТЕ ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ

   12 грудня  2017 р.  зі студентами 111 та 112 груп факультету дошкільної та спеціальної освіти викладачем кафедри психології та педагогіки розвитку дитини Дукою Т.М. було проведено відкрите практичне заняття з дисципліни «Література для дошкільників з практикумом виразного читання» на тему: «Сучасні українські письменники для дітей дошкільного віку».

   Метою заняття передбачалося: засвоєння, систематизація та закріплення знань про життєвий та творчий шлях письменників для дітей дошкільного віку сучасного періоду (Марина Павленко, Саша Кочубей, Ліна Костенко, Олександр Дерманський, Іван Андрусяк, Галина Малик, Іван Малкович, Леся Кара-Коці, Зірка Мензатюк, Василь Слапчук та ін.), використовуючи інноваційні технології.

   Розкриття значення дитячого читання в житті дітей на сучасному етапі. Розвивати та вдосконалювати у студентів навички виразного читання; вправлянні в декламації віршів, передачі та емоційному відтворенні художніх творів для дітей. Виховувати у студентів читацьку культуру засобами художнього слова, професійну спрямованість та компетентність.

   Під час висвітлення біографічних даних письменників, теоретичний матеріал супроводжувався презентаціями та фрагментами художніх фільмів.

   Декламація віршів відбувалася під гарно підібраний музичний та відео супровід.

   Досить вдало студенти зуміли  відобразити життєвий та творчий шлях Ліни Костенко, під час якого студенти декламували дитячі  вірші   авторки.

  Цікаво та емоційно студенти презентували: фрагменти оповідань О. Дерманського, С. Кочубей, М. Павленко,  які виразно читали та демонстрували ілюстрації до  їхніх творів; жартівливі віршики для дітей І. Андрусяка; маловідомі вірші М. Пономаренко; реклами-презентації творів Зірки Мензатюк, Лесі Кара-Коці та ін.

  Під час відтворення  матеріалу увага студентів зосереджувалася на цікавих, маловідомих фактах творчості письменників та на оригінальних творах для дітей дошкільного віку.

  Хочеться відзначити розуміння відповідальності та високий рівень підготовки студентів до заняття та уміння поєднувати теоретичний матеріал з сучасними мультимедійними та наочними засобами. Усі виступи студентів були неповторними та неординарними.

   В кінці заняття студенти з цікавістю взяли участь  у технології «Інтерв’ю», висловлюючи результати заняття та в об’єктивному оцінюванні своєї роботи на занятті, заповнюючи «Лист самооцінки».

Друк