Практична підготовка

Відгук від проходження навчальної практики

     Я, Желєзняк Анастасія, здобувачка вищої освіти 314 групи ОС “бакалавр”, спеціальності 016 Спеціальна освіта, освітня програма: Спеціальна освіта. Проходила навчальну педагогічну практику в Уманській початковій школи №1.

       Під час практики я удосконалила свої вміння щодо написання конспектів та проведення корекційно-розвиткових занять. Я відчула себе справжнім вчителем-логопедом, навчилась організовувати роботу з дятьми за допомогою різних форм роботи (індивідуальна, фронтально-колективна, групова, парна). Також я з’ясувала, що для підвищення уваги учнів на вивченні чи повторені матеріалу, краще застосовувати активні методи навчання, такі як: ділова гра, розігрування ролей, метод проектів, дискусія, евристична бесіда. Методи активного навчання використовуються для тренування та розвитку творчих здібностей учнів, логічного мислення, формування в них відповідних практичних умінь та навичок.

     Кабінет логопеда знаходиться на першому поверсі школи. Кабінет обладнаний наочністю, навчальними приладами на достатньому рівні і дозволяє проводити корекцційно-розвиткові заняття згідно всіх вимог. До проведення занять і для виховних заходів готувала засоби наочності: презентації та відео матеріали. Широко використовувалась уся різноманітність дидактичних засобів і прийомів, поєднання різних підходів до учнів. 

         У процесі практичної діяльності я зробила корисні висновки з приводу того, як краще організувати свою роботу з дітьми, на що слід звернути увагу, які розвиткові ігри потрібно проводити, які виховні питання потрібно вирішувати в першу чергу, як проводити навчання і краще організовувати поведінку дітей в колективі.