ВІДБУВСЯ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР «ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА»

21 квітня 2021 року на базі кафедри дошкільної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбувся регіональний  науково-методичний семінар «Підготовка майбутніх вихователів до професійної діяльності як наукова проблема» для викладачів, управлінців, організаторів дошкільної освіти регіону.

Захід відбувся у дистанційному форматі за допомогою платформи «Google  Meet».

У роботі семінару взяли участь керівники та методисти закладів дошкільної освіти міста Умані, зокрема, керівник ЗДО №3  Матяш Н .О., вихователь – методист  Ломака О. С.; керівник ЗДО № 15 Бурлаченко С. Ю,  вихователь – методист Мишолова Н.В.; керівник ЗДО № 25 Дідура Л .О., вихователь – методист Міняйло О.В.; керівник ЗДО № 28 Абрамовська В. В., вихователь – методист Абрамовська О. В.; керівник ЗДО № 30  Гаркава Л. С., вихователь – методист Кравченко І. Б.; керівник ЗДО № 31 Черніченко Н.І., вихователь – методист Шевцова С. В.; викладач Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім.Т.Г.Шевченка Тоян Н.Д.

Учасники заходу обговорили наступні питання :

Напрями модернізації дошкільної освіти (доц. Попиченко С.С.)

Зміни до Базового компоненту дошкільної освіти (доц. Залізняк А.М.)

Зовнішній аудит закладів дошкільної освіти (доц. Скрипник)

Внутрішній аудит  закладу дошкільної освіти (доц. Дудник Н.А.)

Досвід роботи інклюзивних груп в закладах дошкільної освіти (завідувач ЗДО № 31 Черніченко Н. І.)

Вимоги до сучасного керівника закладу дошкільної освіти (вихователь методист ЗДО № 30 Кравченко І. Б.)

У рамках роботи семінару було обговорено освітні програми другого магістерського рівня зі спеціальності 012 Дошкільна освіта.

 

          Проф. Кушнір В.М. ознайомила учасників заходу з сучасними змінами у підготовці майбутніх організаторів дошкільної освіти у закладах вищої освіти, презентувала освітні програми та запропонувала напрями співпраці викладачів кафедри з фахівцями дошкільної освіти міста.

          Управлінці закладів дошкільної освіти обговорили важливість практичної підготовки здобувачів освіти, форми  участі практичних фахівців у освітньому процесі Університету.

Друк