Відбулася ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «СІМЕЙНО-ЦЕНТРОВАНІ ПРАКТИКИ: ТЕНДЕНЦІЇ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ».
24 жовтня 2024 року на базі Освітньо-наукового Центру Сімейно-центрованих практик в онлайн форматі відбулася ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «СІМЕЙНО-ЦЕНТРОВАНІ ПРАКТИКИ: ТЕНДЕНЦІЇ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ». Модератор конференції: доктор філософії, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Черніченко Людмила Анатоліївна.

Захід розпочався із загальнонаціональної хвилини мовчання за загиблими героями нашої Батьківщини.

Офіційне відкриття конференції розпочалося з вітального слова доктора педагогічних наук, професора кафедри вищої математики та методики навчання математики, проректора з наукової роботи Уманського державного педагогічного Університету імені Павла Тичини Годованюк Тетяни Леонідівни, яка відзначила, що нині пріоритетом національної державної політики виступає упровадження міжнародних стандартів у системі надання допомоги дітям з особливими освітніми потребами: якомога більш раннє виявлення проблеми у розвитку та рання комплексна допомога; орієнтація фахівців на надання допомоги сім’ї, широке залучення батьків до роботи з дітьми та підвищення відповідальності батьків за реабілітацію та навчання своїх дітей; впровадження міждисциплінарного командного підходу та надання інтегрованих послуг; розвиток професіоналізації, забезпечення системного підвищення фахового рівня педагогів.

До учасників конференції звернулася кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Лемещук Марина Анатоліївна, яка зауважила, що проведення подібних заходів спільними зусиллями кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та Освітньо-наукового центру «Сімейно-центрованих практик» стало гарною традицією, яка, безумовно, триватиме й надалі. Разом з тим тема сьогоднішньої конференції набуває особливого значення, адже стосується надзвичайно важливого питання: навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами.

Після офіційного відкриття конференції розпочалися пленарні засідання, в межах яких головні спікери конференції презентували свої доповіді:
- Долейко Катерини Ігорівни, нейропедагогині, засновниці освітнього онлайн-простору eduKate, авторки мультимодальної української абетки «Літерленд»
Тема виступу: МУЛЬТИМОДАЛЬНИЙ МЕТОД ВИВЧЕННЯ ЛІТЕР АБЕТКА «ЛІТЕРЛЕНД»
- Цимбал-Слатвінської Світланаи Володимирівни, докторки педагогічних наук, професорки кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Тема виступу: АЛЬТЕРНАТИВНА І ДОДАТКОВА КОМУНІКАЦІЯ (АДК) ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПІДХІД
- Молоч Оксани Михайлівни, вчителя-дефектолога, сурдопедагога Чернівецького обласного навчально-реабілітаційного центру №1
Тема виступу: КОХЛЕАРНА ІМПЛАНТАЦІЯ. ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З КОХЛЕАРНИМИ ІМПЛАНТАМИ
- Хоменко Наталії Валеріївни, здобувачки PHD спеціальності спеціальна освіта, асистентки кафедри психології, логопедії та інклюзивної освіти Житомирського державного університету імені Івана Франка
Тема виступу: ВИКОРИСТАННЯ КІНЕЗІОЛОГІЧНИХ КОМПЛЕКСІВ У КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ООП
Робота конференції відбулася в дружній теплій атмосфері. Дискусійний характер доповідей сприяв жвавому їх обговоренню.
Дякуємо всім учасникам конференції за плідну співпрацю та Збройним силам України – за можливість її здійснення!

















