Новини, події, оголошення

«Українська література для дітей (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.)»

      11 квітня 2017 р.  зі студентами 11 та 12 груп факультету дошкільної та спеціальної освіти викладачем кафедри дошкільної освіти факультету дошкільної та спеціальної освіти Дукою Т.М. було проведено відкрите практичне заняття з дисципліни «Література для дошкільників з практикумом виразного читання» на тему: «Українська література для дітей (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.)».

      Метою заняття передбачалося: засвоєння, систематизація та закріплення знань про життєвий та творчий шлях відомих українських письменників зазначеного періоду (Т. Шевченко, К. Ушинський, Л. Глібов, М. Вовчок, О.Пчілка, І. Франко, М.Коцюбинський, Л. Українка, О. Олесь, В. Винниченко, М. Підгірянка); вправляння в декламації віршів, виразному читанні, передачі та емоційному відтворенні художніх творів для дітей; виховання морально-патріотичних почуттів засобами художнього слова.

   Під час висвітлення біографічних даних письменників, теоретичний матеріал супроводжувався презентаціями та фрагментами документальних та художніх фільмів.

Декламація віршів відбувалася під гарно підібраний музичний супровід.

      Досить вдало студенти зуміли  відобразити життєвий та творчий шлях Т. Шевченка, під час чого студенти не тільки декламували вірші, а й співали пісні на слова поета.

     Цікаво та емоційно студенти презентували: фрагменти оповідань К.Ушинського, які читали мовою оригіналу та демонстрували ілюстрації до творів; жартівливі віршики для дітей О.Пчілки; маловідомі вірші М.Коцюбинського; реклами-презентації творів Л.Українки, І.Франка та ін.

      Під час відтворення  матеріалу увага студентів зосереджувалася на цікавих, маловідомих фактах творчості письменників та на оригінальних творах для дітей дошкільного  та молодшого шкільного віку.

       Хочеться відзначити розуміння відповідальності та високий рівень підготовки студентів до заняття та уміння поєднувати теоретичний матеріал з сучасними мультимедійними та наочними засобами. Усі виступи студентів були неповторними та неординарними.