УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОМУ СЕМІНАРІ «УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ В УМОВАХ ВІЙНИ: ВИКЛИКИ І ЗАВДАННЯ»
30.09.2024 р. викладачі кафедри психології та педагогіки розвитку дитини факультету дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини долучились до Всеукраїнського науково-методичного семінару «УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ В УМОВАХ ВІЙНИ: ВИКЛИКИ І ЗАВДАННЯ», організованого кафедрою загальної педагогіки та дошкільної освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки.
Семінар відкрила – доктор пед. наук професор кафедри дошкільної освіти Маріупольського державного університету Катерина КРУТІЙ з виступом на тему: «Іграшка як засіб збереження психічного та психологічного здоров’я дитини дошкільного віку».
Цікавою та пізнавальною була доповідь: «Забезпечення безперервної освіти ЗДО: нові виклики і нові задачі» Ольги БАЙЄР, завідувача кафедри дошкільної освіти Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидата пед. наук, доцента.
Виступ Тамари ПІРОЖЕНКО, завідувача лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, члена- кореспондента НАПН України, доктора псих. наук, професора: «Дитяча гра як маркер професійної зрілості педагога» викликав інтерес та захоплення присутніх, що свідчить про актуальність даної проблеми.
В своїй доповіді Наталії ГАВРИШ, доктор пед. наук, професор кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти ВНУ імені Лесі Українки й модератор даного семінару: «Соціально-ігрове проєктування як спосіб укріплення ровесницьких стосунків дошкільників» розкрила питання щодо особливостей використання соціально-ігрового проєктування в різних вікових групах.
На Всеукраїнському науково-методичному семінарі були висвітлені актуальні проблеми сучасного дошкілля та розглянуті шляхи їх розв’язання.
Дякуємо нашим колегам, модератору, доповідачам за цікаві, ґрунтовні виступи та гарно організований семінар.