У МОН обговорили створення сучасної моделі психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами

11 лютого 2016 року у Міністерстві освіти і науки України відбувся круглий стіл щодо удосконалення діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій, їх ролі у здобутті освіти, реабілітації та соціалізації дітей з особливим освітніми потребами.

i_16052014_0063

У заході взяли участь представники державних органів влади, науки, центральної, обласних та місцевих психолого-медико-педагогічних консультацій, а також громадських організацій, які опікуються освітою дітей з особливими потребами.

Учасники круглого столу обговорили створення сучасної моделі психолого-педагогічного та соціального супроводу дітей з особливими потребами в освітньому середовищі; роль психолого-медико-педагогічних консультацій, батьків, громадських інституцій у розв’язанні актуальних завдань щодо освіти дітей з особливими потребами, зокрема, в умовах інклюзивного навчання; забезпечення реалізації права на освіту дітей із складними порушеннями розвитку, починаючи з дошкільного віку.

На вирішення окреслених завдань спрямована діяльність Інклюзивно-ресурсних центрів, які створені на базах психолого-медико-педагогічних консультацій в рамках проекту «Інклюзивна освіта: крок за кроком», що був реалізований Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» у Вінницькій, Рівненській, Черкаській областях та місті Києві у 2015 році.

Друк