СТУДІЯ «ІНТЕЛЕКТ» АКАДЕМІЇ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ «ВУНДЕРКІНД»
Значення пізнавальної активності для подальшого життя важко переоцінити. Розвиток пізнавальних процесів в дошкільному дитинстві закладає основу для подальшого шкільного навчання. Від пізнавальної активності дитини багато в чому залежить вироблення практичних навичок і придбання знань в самих різних сферах життя. Від неї ж в значній мірі залежить, наскільки успішно дитина навчиться спілкуватися і уживатися в колективі, виробить вміння взаємодіяти з іншими людьми. Придбані дитиною знання і практичний досвід дозволяють йому усвідомити власні можливості, а це, в свою чергу, пробуджує нову спрагу до знань і ініціативу, розвиває творчість.
Активізація пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку реалізується через спеціально підібрані завдання, які допомагають в цікавій і невимушеній формі розвинути пізнавальну сферу та унікальні розумові, творчі, комунікативні здібності у дітей дошкільного віку (пам’яті, логічних процесів, критичного мислення, уяви, навичок спілкування, самостійності, розширення світогляду), з використанням розвивальних ігор та вправ.
З цією метою керівником студії «Інтелект» Академії обдарованої дитини «Вундеркінд», що функціонує на факультеті дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри психології та педагогіки розвитку дитини Підлипняк Іриною Юріївною систематично проводяться заняття із реалізації поставлених завдань.
Учасники студії мали змогу попрактикуватися з паличками Д. Кюізенера, кубиками Нікітіна, логічними блоки З. Дьєнеша та виконати вправи для розвитку дрібної моторики за допомогою конструктора та будівельних блоків.