«Середовище для зростання дитини як важливий резерв розвитку та виховання в дошкільному віці»

3 жовтня на факультеті дошкільної та корекційної освіти відбулося засідання круглого столу «Середовище для зростання дитини як важливий резерв розвитку та виховання в дошкільному віці. Принципи організації  у сучасних умовах».

1

На засідання завітали високоповажні гості:

Лактінова Галина Михайлівна – доктор педагогічних наук, професор, старший науковий співробітник Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих Національної Академії педагогічних наук України. Впродовж останніх 15 років  досліджує проблему батьківської компетентності, підвищення виховного потенціалу сім’ї. Автор та співавтор навчальних програм для  прийомних батьків і батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу, які впроваджено на національному рівні.

2

Радченко Ольга Миколаївна – кандидат історичних наук, доцент Черкаського Національного Університету ім.Б.Хмельницького. Закінчила Московський Державний Університет ім. М. Ломоносова за спеціальністю «романо-германська філологія» та Вищу Комсомольську Школу при ЦК ВЛКСМ. Працювала в системі «Інтуриста», перекладачем, вчителем в сільській школі в Рівненському районі та приватній гімназії в м. Києві. Стипендіат Німецької служби академічного обміну, член Німецько-Українського Форуму.

Радченко Сергій Юрійович – закінчив Київський Державний Університет ім. Т. Шевченка за спеціальністю «економіст-міжнародник» та Вищу Комсомольську Школу при ЦК ВЛКСМ. Працював в Київському міськкомі ЛКСМ України, на керівних посадах на промислових та сільськогосподарських підприємствах. З кінця 1990-х років займається приватною консультаційною діяльністю з управління інвестиційними проектами, організації виробництва, розвитку місцевого самоврядування.

3

Учасники круглого столу аргументували точку зору стосовно важливості організації середовища, яке сприяє, а не заважає  розвитку дитини, її здібностей, формуванню певних рис характеру. На підставі узагальнення сучасних досліджень з вікової психології, результатів експериментального дослідження та пілотних проектів у Черкаській обл., а також осмислення власного батьківського досвіду, була презентована ціла низка ключових положень та висновків, думку про які зміг висловити кожен присутній.

4

Друк