РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР

РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР

26 жовтня 2016 року на базі факультету дошкільної та спеціальної освіти відбувся регіональний науково-методичний семінар на тему: «ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ».

dsc_8946

У роботі семінару взяли участь викладачі, магістри, студенти факультету та практичні фахівці міста й регіону.

dsc_8948

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти Валентина Кушнір привітала учасників зібрання та побажала плідної праці на семінарі. Вона зазначила, що рівень творчого розвитку майбутнього покоління визначається професіоналізмом, творчою компетентністю, фаховим мисленням педагога, його  готовністю до педагогічної творчості.

dsc_8954

Учасники семінару обговорили основні напрями формування творчого потенціалу особистості. Зокрема, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти Світлана Гаврилюк висвітлила сучасні тенденції  підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до педагогічної творчості.

dsc_8951

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти Людмила Іщенко запропонувала експериментальну модель підготовки майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності старших дошкільників.

dsc_8945

Заслужений майстер народної творчості України, доцент кафедри дошкільної освіти Олена Поліщук розкрила особливості розвитку творчості дітей дошкільного віку засобами декоративно-прикладного мистецтва.

dsc_8952

У рамках семінару було проведено низку майстер-класів. Так, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти Неля Скрипник провела майстер-клас «Використання ігротерапії та арт-терапії для гармонізації психологічного стану особистості», а викладач кафедри спеціальної освіти Таїсія Дичок –«Терапія кольоровою сіллю як засіб творчого розвитку особистості».

dsc_8943

У підсумку учасниками заходу було підкреслено важливість впровадження у підготовці майбутніх педагогів творчого підходу формування особистості.

Друк