Центр розвитку дітей є структурованим підрозділом Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини, який відвідують діти студентів та співробітників університету.
Центр розвитку надає змогу дітям розвивати свої здібності, уміння за допомогою різних творчих завдань, дидактичних та рухливих ігор, мовних вправ та інших видів діяльності відповідно стандартам дошкільної освіти. В цілому діяльність Центру спрямована на виховання різнобічно розвиненої, творчо активної та життєво-компетентної особистості дитини.
Організовуючи освітньо-виховну роботу з малятами, враховується їхні природні здібності, схильності, психічні особливості дітей на кожному етапі їх розвитку, намагаємось усунути прогалини в навчанні та вихованні дітей, які тимчасово не відвідують дошкільні та навчальні заклади.
У Центрі розвитку діти весело проводять час, наразі проводяться тематичні свята та розваги.
В свою чергу, Центр розвитку надає батькам вихованців можливість організаційно використати свій час, реалізувати свої плани без остраху за свою дитину, адже дитина в цей час знаходиться у безпеці, грайливо проводить час, розвивається, нагромаджує свої знання.
Освітньо-виховна робота в «Центрі розвитку дітей» підпорядкована такому графіку занять:
Понеділок:
- Розвиток мовлення
- Ознайомлення з природним довкіллям.
Вівторок:
- Математична скарбничка
- Інноваційні технології ( по Зайцеву).
Середа:
- Розвиток мовлення
- Музичний калейдоскоп.
Четвер:
- Математична скарбничка
- Інноваційні технології ( по Зайцеву).
П’ятниця:
- Образотворча майстерність
- Ознайомлення з соціумом.
У Центрі працюють над розвитком різних компетенцій дошкільників і слід відмітити позитивну динаміку показників успішності. В практиці роботи з вихованцями використовуємо методику М. Зайцева. Головним її плюсом є відсутність прив’язки до певного віку, що передбачає можливість її використання як для дітей раннього віку, так і для дітей старшого віку. У звичній для дітей ігровій формі та з допомогою спеціальних кубиків навчаємо малюків читати та рахувати, задіюємо лише зір малюка, слух його, логічне мислення, всіляко заохочуємо до самостійної роботи, допомагаємо дітям весело, невимушено вчитися читати і рахувати.