Презентація колективної монографії
28 вересня 2023 року співавтори презентували монографію «Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти», видану за ініціативи Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки, а також за підтримки кафедри спеціальної та інклюзивної освіти факультету дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Результати своїх наукових пошуків з проблеми розвитку спеціальної та інклюзивної освіти у колективній монографії репрезентували представники кафедри спеціальної та інклюзивної освіти – кандидати й доктор педагогічних наук. Автори розділів розкрили такі актуальні питання, як: дослідження зарубіжного досвіду підготовки педагогічних фахівців до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти; аналіз теоретичних основ підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти; діагностика готовності майбутніх практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти; теоретичні основи підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти. Монографія рекомендована для вчителів-логопедів, вчителів-реабілітологів, психологів закладів освіти, директорів інклюзивно-ресурсних центів, здобувачів вищої освіти.
Співавтори дійшли висновку, що питання розвитку спеціальної та інклюзивної освіти є актуальними в контексті підготовки різних фахівців – вчителів-логопедів, вчителів-реабілітологів, психологів закладів освіти, а також на різних рівнях освіти – дошкільної, загальної середньої, професійно-технічної та вищої.