Підведення підсумків виробничої практики здобувачів вищої освіти заочної форми навчання освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта освітньо-професійних програм: Дошкільна освіта. Спеціальна освіта (Логопедія), Дошкільна освіта. Початкова освіта, Дошкільна освіта. Психологія
21.04.2023 року було проведено звітну конференцію з виробничої педагогічної практики здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта 411з, 412з, 413з груп заочної форми навчання.
Виробнича педагогічна практика дала можливість поуправлятися та перевірити власні професійні вміння, набуті під час аудиторних занять. За період практики студенти спостерігали за роботою вихователів та виконували посадові обов’язки вихователя дітей дошкільного віку.
Під час практики усі студенти виконали завдання практики та дотримувалися інструкцій з охорони праці та життя, вивчали роботу вихователів з питань організації освітнього процесу в ЗДО, аналізували режимні процеси та заняття, які проводили вихователі та студенти-практиканти та проводили самостійно.
За період практики продовжували вправлятися із ведення робочої документації вихователя. Уміло аналізувалаи всі види роботи вихователів, надавали консультації батькам.
Керівники практики Дука Т.М. та Підлипняк І.Ю. надавали здобувачам постійну консультативно-методичну підтримку.
На звітній конференції здобувачами було презентовано результати проходження практики, проаналізовано успіхи та невдачі, намічені перспективи.
Під час своїх виступів на підсумковій конференції, студенти зазначили, що в період проходження практики приймали участь у різноманітних заходах: тренінгах, засіданнях круглого столу, лекторіях для батьків, семінарах-практикумах та ін.
Виробнича педагогічна практика дала можливість поглибити теоретичні знання, закріпити та вдосконалити практичні вміння набуті під час вивчення фахових та психолого-педагогічних дисциплін.
Наприкінці звітної конференції здобувачам було рекомендовано пройти анкетування, результати яких будуть враховані робочою групою освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» під час перегляду та оновлення змісту програми практики та певних освітніх компонентів освітньої програми.