ПІДГОТОВКА ДО УЧАСТІ В ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА» – ВАЖЛИВА СКЛАДОВА НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ

Студенти факультету дошкільної та спеціальної освіти, зокрема спеціальності «Дошкільна освіта» активно долучаються до науково-дослідницької роботи, особливо під час підготовки та проведення університетських Днів науки, підготовки наукових робіт для участі в конкурсах студентських наукових робіт та участі у всеукраїнських олімпіадах зі спеціальності «Дошкільна освіта». Студенти і магістранти беруть активну участь в конференціях, методичних семінарах, форумах, майстер-класах, вебінарах і т. д.

Професорсько-викладацький склад кафедри психології та педагогіки розвитку дитини активно долучається до підготовки студентів для участі у щорічній всеукраїнській олімпіаді зі спеціальності «Дошкільна освіта», яка за планом повинна була відбутися 6-7 травня 2020 року в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка.

Переможцями І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальної Дошкільна освіта серед студентів факультету стали Мосійчук Ірина та Бурлик Дар’я.

У зв’язку із запровадженням загальнонаціонального карантину та надзвичайної ситуації в Україні, відповідно до рішення Кабінету Міністрів України щодо запровадження карантину для усіх типів закладів освіти незалежно від форм власності і сфери управління, проведення ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності Дошкільна освіта серед студентів закладів вищої освіти переноситься на осінній період 2020 року.

Завдання олімпіади полягає у виявленні обдарованих студентів, сприянні розвитку творчого мислення, активізації наукового пошуку з метою вирішення проблем педагогічної діяльності, здатності до глибокого осмислення і творчого застосування надбань сучасної педагогіки та фахових методик дошкільної освіти. Запропоновані завдання вимагають від учасників олімпіади не тільки знання програмового навчального матеріалу, а й загальної культури, професійної майстерності, орієнтування в науково-методичній літературі, інноваційних технологіях, передовому досвіді.

Наші студенти не гають часу і у дистанційному форматі активно готуються, адже участь в олімпіаді вимагає від учасників серйозної та ґрунтовної підготовки з фахових дисциплін бакалаврату та магістратури.

Перебуваючи вдома, студенти мають можливість консультуватися з викладачами кафедри за допомогою он-лайн платформ (Zoom). Такі форми роботи зі студентами у підготовки до участі в олімпіаді є ефективними в умовах карантину.

 

Успіхів і перемог нашим студентам на науковій ниві!

Друк