ПЕРШІ НАУКОВІ КРОКИ
Сучасний етап науково-технічного розвитку суспільства висуває нові, більш високі вимоги щодо рівня підготовки фахівців в освітній галузі. Відповідно, здобувачі вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини повинні володіти сучасною методологією та інноваційними методами наукового дослідження, уміти орієнтуватися в потоці наукової інформації, знаходити найбільш раціональні рішення.
У ході наукової діяльності студенти прямо чи опосередковано взаємодіють з реальними об’єктами, виділяють проблему, розуміють її сутність і спрямовують свої зусилля на пошук шляхів її розв’язання. Вона несе в собі значний потенціал для удосконалення підготовки майбутнього фахівця та формування його професійної компетентності. Залучення здобувачів освіти до такої діяльності сприяє розвитку в них умінь пошукової, дослідницької діяльності, творчого розв’язання поставлених завдань, активізує самостійність, дослідницькі навички та націлює на самостійне дослідження.
У рамках проведення Четвертий щорічний круглий стіл «Підвищення кваліфікації фахівців дошкільної та спеціальної освіти – ключове завдання у побудові власної траєкторії професійного розвитку» на базі Науково-методичного центру психологічного та дидактичного супроводу НУШ здійснено апробацію дослідження Світлани МАЙДАНЮК, здобувачки вищої освіти ОС «Бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта з проблеми «Психокорекція негативних психічних станів у дітей старшого дошкільного віку в умовах війни».
Тема дослідження є досить актуальною в тривожних умовах сьогодення, оскільки сучасні педагоги взаємодіють із «новим поколінням дітей війни» та потребують допомоги у роботі з подолання негативних проявів у дітей дошкільного віку.
Зустріч відбулася в активній доброзичливій атмосфері та мала тривале обговорення.
ВІРИМО В ЗБРОЙНІ СИЛИ УКРАЇНИ ТА ПРАЦЮЄМО СПІЛЬНО НА ПЕРЕМОГУ!