Педагогічна вітальня

24 квітня на базі регіонального центру інноваційних технологій дошкільної освіти (керівник Рогальська Н. В.) відбулося чергове засідання педагогічної вітальні: «Діти-індиго – які вони?». У ході бесіди та перегляду відеофільму студенти першого курсу дійшли висновку, що це діти, які все встигають і виявляють неабиякий інтерес до навколишнього світу, а природним для них станом є потреба у різноманітній діяльності.

O

Індиго відрізняються проникливістю й адекватно відчувають дорослих. Завдання дорослого – не дозволяти собою маніпулювати, контролювати свої слабкості, бути вимогливими не лише до дітей, а й до дорослих.

O

Майбутнім педагогам, наголосила Надія Рогальська, слід звертати увагу на те, що у спілкуванні з дитиною не повинно бути заборонених тем. Спонукати дитину до відвертих розмов, намагаючись усі речі називати так, якими вони є. Звертати увагу на соціальні патології, обговорювати їх відверто, виражаючи своє неприйнятливе ставлення. Не варто дозволяти сумувати дітям-індиго. А навпаки – підтримувати духовні контакти, розмовляти, обмінюватися думками, вигадувати розваги чи ігри.

O

Таким чином, місія педагога полягає в тому, щоб не занепастити своєрідну неповторність дітей, а навпаки, підтримати і допомогти правильно зорієнтувати, пізнати себе й обрати свій шлях, безболісно адаптуватися до складного буття, щоб досягти гармонії з довкіллям.

Друк