Педагогічна практика в ДНЗ

Педагогічна практика в дошкільному навчальному закладі по організації співпраці з родиною

Метою практики є формування у студентів уміння використовувати різні форми роботи по організації співпраці з батьками, налагодженню педагогічної взаємодії з родиною, реалізації консультативної психолого-педагогічної допомоги та педагогічної просвіти дорослих.

Перед студентами поставлено низку завдань практики:

  1. Закріпити і поглибити набуті знання студентів про соціальні функції та виховний потенціал сім’ї, диференціацію роботи з нею на основі типології сучасних сімей.
  2. Вчити проектувати та реалізовувати різноманітні форми роботи з сім’єю: відвідування дитини вдома, організація консультацій, батьківських зборів, інших нетрадиційних форм роботи з сім’єю.
  3. Формувати вміння встановлювати партнерські взаємини з батьками для забезпечення координації педагогічного впливу на дитину.
  4. Формувати вміння корегувати (за потребою) виховні впливи на дитину з боку дорослих.
  5. Вчити виготовляти наочність для роботи з батьками (батьківські куточки, папки-пересувки, ширмочки, тощо).
  6. Формувати вміння педагогічної взаємодії з батьками для оптимального розвивального середовища дитині певного пікового періоду.
  7. Розвивати у студентів вміння спілкуватися та використовувати знання конфліктології у роботі з дитиною та родинами.
  8. Формувати уміння використовувати досвід народної педагогіки (фамінологію, батьківську народну виховну практику) у роботі з сім’єю.
  9. Формувати прагнення до особистісного і професійного самовдосконалення та самоосвіти.
  10. Продовжувати формувати навички вихователя проектувати і а реалізовувати педагогічний процес в одній з вікових груп ДНЗ.
[nggallery id=20]
Друк