ОН-ЛАЙН ВІДКРИТЕ КОНКУРСНЕ ЛЕКЦІЙНЕ ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ: «ФОРМУВАННЯ ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ»
24.04.2023 р. відбулося он-лайн відкрите конкурсне лекційне заняття з дисципліни «Превентивна педагогічна робота в закладах освіти» на тему: «Формування превентивного виховного середовища закладу освіти» на платформі Google Meet.
Учасниками заняття були здобувачі вищої освіти ОС Бакалавр, IV курсу (411, 412, 413 групи) денної форми навчання факультету дошкільної та спеціальної освіти, які навчаються за освітньою програмою Дошкільна освіта та викладачі факультету.
Заняття проводила Ольга Миколаївна Мельникова, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти.
У межах тематики відкритого заняття викладачем було продемонстровано презентацію, в якій висвітлено сутність превентивного виховного середовища закладу освіти, охарактеризовано соціально-педагогічні детермінанти формування превентивного виховного середовища закладу освіти, основні ресурси формування превентивного виховного середовища закладу освіти.
Викладач постійно залучав студентів до активної участі у занятті, використовуючи сучасні методичні прийоми з мультимедійними засобами для глибшого розкриття теми.
Керуючись програмами навчання і виховання дітей дошкільного віку (рекомендовані МОН України) було виокремлено ряд превентивних завдань, які педагог може розв’язувати, моделюючи природній, соціальний, предметний простір, простір «Я», як складові виховного простору закладу дошкільної освіти.
На відкритому занятті були присутні члени кафедри дошкільної освіти: доктор педагогічних наук, професор Гаврилюк С.М., кандидат педагогічних наук, доцент Попиченко С.С., кандидат педагогічних наук, доцент Залізняк А.М., кандидат педагогічних наук, доцент Скрипник Н.І., та викладачі Гарбар С.В., Найдюк І.С., Кривда В.С.
По завершенню заняття на кафедрі відбулося обговорення та окреслено шляхи вдосконалення проведення онлайн-заняття.
Присутні на он-лайн занятті викладачі кафедри, залишили відгуки в «Журналі взаємовідвідувань».
Відкрите конкурсне онлайн-заняття було проведено на високому науковому, навчально–методичному рівні і одержало схвальні відгуки.