Неформальна освіта: визнання результатів навчання здобувачів вищої освіти
На факультеті дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбувається активна популяризація серед здобувачів вищої освіти спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 016 Спеціальна освіта.
Упровадження неформальної освіти на факультеті набирає обертів, адже здобувачі факультету є активними учасниками курсів, семінарів, вебінарів, тощо.
Зокрема, здобувачі вищої освіти маю можливість просвітницько-консультативної підтримки з боку гарантів ОП відповідних освітньо-професійних програм, представників деканату, а також координаторів неформальної освіти на факультеті.
Так, 04 червня 2024 року на факультеті дошкільної та спеціальної освіти відбулися засідання предметних комісій для проведення процедури визнання результатів навчання з освітніх компонентів:
«Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку» для здобувачок I року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: Зідрашко Юлії Сергіївни, Чернієнко Тетяни Андріївни (спеціальність 012 Дошкільна освіта);
«Психологія дитяча з практикумом» для здобувачок I року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: Передрій Вікторії Валеріївни, Лисак Кристіни Романівни (спеціальність 012 Дошкільна освіта);
«Педагогічна творчість» для здобувачки III року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: Майданюк Світлани Олександрівни (спеціальність 012 Дошкільна освіта);
«Етнопсихологія» для здобувачок I року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: Ліпич Маргарити Сергіївни, Рябокінь Вікторії Олександрівни (спеціальність 012 Дошкільна освіта);
«Методика навчання дітей іноземної мови» для здобувачок I року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: Ліпич Маргарити Сергіївни, Рябокінь Вікторії Олександрівни (спеціальність 012 Дошкільна освіта);
«Теорія і методика музичного виховання» для здобувачки II року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: Ляшенко Анастасії Миколаївни (спеціальність 012 Дошкільна освіта);
«Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями» для здобувачки I року навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти: Волкотруб Яни Вячеславівни (спеціальність 012 Дошкільна освіта);
«Теорія і технологія інтегрованого курсу «Я досліджую світ»» для здобувачок I року навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти: Стефанової-Слободян Діани Денисівни, Стеценко Дар’ї Василівни (спеціальність 012 Дошкільна освіта);
«Психолого-педагогічна допомога дітям з розладами аутичного спектру» для здобувачки I року навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти: Товт Віри Олександрівни (спеціальність 016 Спеціальна освіта);
«Методика комплексної оцінки розвитку дитини з мовленнєвими порушеннями» для здобувачок I року навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти: Вдовенко Анни Сергіївни, Товт Віри Олександрівни, Рожко Олени Вікторівни (спеціальність 016 Спеціальна освіта);
«Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями» для здобувачки I року навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти: Генсицької Олени Анатоліївни (спеціальність 012 Дошкільна освіта);
«Теорія і технологія інтегрованого курсу «Я досліджую світ»» для здобувачок I року навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти: Макаренко Вікторії Володимирівни, Шаповалової Анастасії Сергіївни (спеціальність 012 Дошкільна освіта).
Вітаємо наших креативних, цілеспрямованих і допитливих здобувачів з новими професійними знаннями, отриманими в умовах неформального навчання і запрошуємо інших здобувачів вищої освіти нашого факультету скористатися можливістю вибудувати власну індивідуальну освітню траєкторію шляхом здобуття загальних та професійних компетентностей, отриманих у неформальній освіті.