НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР «ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 016 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА»

Якого ви хочете бачити студента-практиканта?

Про яку базу практики мріють студенти?

Чому особливо важливим компонентом професійного зростання майбутніх педагогів є педагогічна практика? Особливості співпраці ЗВО з базами педагогічної практики. Сучасні підходи до організації педагогічної практики.

Ці та інші питання розглядалися на науково-методичному семінарі «Педагогічна практика  як засіб професійного самовизначення студентів спеціальності 016 Спеціальна освіта» 20 лютого  2020 року в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини на факультеті дошкільної та спеціальної освіти.

Ділилися думками  щодо особливості співпраці закладів вищої освіти з базами педагогічної практики, сучасних підходів та інноваційних інструментаріїв  організації педагогічної практики  майбутніх фахівців спеціальної освіти: директор КЗ «Уманський навчально-реабілітаційний центр Черкаської обласної ради» Вікторія Григорівна Майданюк, кандидат педагогічних наук факультету дошкільної та спеціальної освіти Неля Павлівна Кравчук, викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Людмила Василівна Колісник.

Враженнями від навчальної педагогічної практики та виробничої педагогічної практики в закладах спеціальної освіти, дошкільної, загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням обмінювалися початківці та випускники університету.

Учитель ІІ категорії  Уманської ЗОШ  I–III ступенів №9 Опантан Олена Миколаївна познайомила учасників семінару  з особливостями роботи зі здобувачами з порушенням слуху  в умовах інклюзивного навчання, де мало місце практичне вправляння.

Рибальченко Інна Сергіївна – учитель вищої категорії, асистент вчителя Уманського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 – медична гімназія» ділилася досвідом співпраці учителя, асистента учителя та асистента дитини в умовах інклюзивного навчання.

Про специфіку роботи комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» розповіла учитель-дефектолог центру Єлизавета Сергіївна Панчук.

Активну участь в обговоренні актуальних питань професійного самовизначення студентів брали самі студенти, викладачі, гості.

Друк