Практична підготовка

НАСТАНОВЧА КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗДОБУВАЧІВ ОС «МАГІСТР» 502 групи ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ОП ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, ПОЧАТКОВА ОСВІТА

Виробнича педагогічна практика – складова частина освітнього процесу педагогічного закладу вищої освіти. Вона забезпечує поєднання теоретичної підготовки майбутніх вчителів початкової освіти з їх практичною діяльністю в закладі загальної середньої освіти І ступеня, сприяє формуванню професійної компетентності майбутнього спеціаліста у педагогічній діяльності, визначає ступінь його професійної здатності і рівень педагогічної спрямованості. А також допомагає закріпленню теоретико-методичних, психолого-педагогічних знань з методик початкової освіти.

З метою якісної організації та проведення виробничої педагогічної практики у початковій школі зі здобувачами вищої освіти денної форми навчання ОС Магістр спеціальності 012 Дошкільна освіта ОП Дошкільна освіта. Початкова освіта 502 групи було проведено настановчу конференцію, у ході якої здобувачі вищої освіти були ознайомлені з програмою, метою та завданнями практики. Керівник практики, доцент кафедри психології та педагогіки розвитку дитини Ольга РЯБОШАПКА проінформувала про зміст діяльності під час проходження практики, форму звітності, критерії оцінювання, провела інструктаж з охорони праці та безпеки життєдіяльності тощо. Особливої уваги було надано алгоритму дій здобувачів вищої освіти під час проходження виробничої практики у випадку оголошення повітряної тривоги.