Новини, події, оголошення

НА ФАКУЛЬТЕТІ ДОШКІЛЬНОЇ ТА СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ВІДБУЛИСЯ ЗАХИСТИ ВИПУСКНИХ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ «МАГІСТР» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 016 «СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА» ОПП СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА

       З 17 по 26 травня 2023 року на факультеті дошкільної та спеціальної освіти відбулася атестація здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр» зі спеціальності 016 Спеціальна освіта, освітньо-професійної програми Спеціальна освіта заочної форм навчання у дистанційній формі.

       Атестація проходила у вигляді захисту випускної кваліфікаційної роботи (на платформі Google Meet).

Склад комісії:

       Голова ЕК – Цимбал-Слатвінська Світлана Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини;

       Заступник голови ЕК – Бутенко Ольга Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри психології та педагогіки розвитку дитини, заступник декана факультету дошкільної та спеціальної освіти з навчальної роботи, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини;

     Члени ЕК – Малишевська Ірина Анатоліївна – доктор педагогічних наук, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Бабій Інна Володимирівна – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

        Секретар ЕК – Слатвінська Анна Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

          Захист засвідчив високий рівень теоретичної підготовки студентів, їх вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, обґрунтувати результати і висновки проведеного експерименту. У цілому здобувачі вищої освіти продемонстрували високий рівень обізнаності з основними світоглядними теоріями та концепціями в галузі спеціальної та інклюзивної педагогіки; знань державно-правових документів, науково-методичної літератури в галузі спеціальної психології та реабілітації; теоретичної підготовки студентів у галузі спеціальної педагогіки; сформованості практичних професійно-педагогічних умінь та володіння методикою логопедичної та реабілітаційної роботи; знання професійних обов’язків логопеда та реабілітолога й особистісних якостей, норм педагогічної етики і трудової дисципліни. Свої виступи здобувачі освіти підкріпили презентаційними матеріалами, які досить добре доповнили виступи. При відповідях на додаткові питання магістранти показали належний рівень володіння матеріалами дослідження, відповіді були ґрунтовними та точними, показали обґрунтованість прийнятих рішень та достовірність отриманих даних.

  

Бажаємо здобувачам вищої освіти миру та успіхів у обраній професії!