Моя виробнича педагогічна практика – це позитивні емоції та неоцінений досвід
Я, Білоус Вікторія Анатоліївна, здобувачка 501 групи, проходила виробничу педагогічну практику з 21.10.2024 р. по 01.11.2024 р. в комунальному закладі дошкільної освіти ясла-садок №1 Березівської міської ради Одеської області.
Головним напрямом виробничої педагогічної пропедевтичної практики став аналіз педагогічної та методичної роботи закладу дошкільної освіти відповідно до вимог інструктивних, нормативних та програмно-методичних документів. Під час практики працювала у методичному кабінеті, вивчаючи статут, річний план дошкільної установи, аналізувала довідки, акти фронтального та тематичного обстеження закладу дошкільної освіти відділом освіти, ознайомилася із різноманітними формами узагальнення кращого досвіду роботи вихователів та провела одну із форм методичної роботи для педагогічних працівників дошкільного закладу . Протягом періоду практики я працювала над вдосконаленням роботи методичного кабінету закладу дошкільної освіти: добирала нові матеріали, методичні розробки, виготовляла атрибути до ігор.
Проходження практики для мене була сповнена важливою інформацією і отриманим цінним досвідом роботи зі старшою групою. В межах реалізації завдань випускної кваліфікаційної роботи підбирала методичний інструментарій, проводила різні форми роботи із дітьми. Зокрема, цінним для мене був досвід проведення занять з різних розділів програми. Особливо запам’яталися захоплюючі заняття із аплікації, ознайомлення із природою, екскурсії до парку та прогулянки в садочку. На заняттях діти вчилися рахувати за допомогою паличок та складати із них цифри, малювати фарбами та працювати із пластиліном. Разом з дітьми ми грали в різноманітні ігри, проводили розваги та співали пісні. Під час проведення різних форм освітньої роботи із дітьми використовувала сучасні дидактичні та методичні засоби, інтерактивні методики та кращі здобутки в галузі дошкільної освіти.
В індивідуальному перспективному плані було включено та реалізовано роботу з батьками вихованців: поновлено матеріалів батьківського куточка, розроблено конспекти залікових заходів та проведено серію занять із різних розділів програми.
За період проходження практики я отримала море позитивних емоцій і неоцінений досвід у роботі в методичному кабінеті та з дітьми. Адже діти –це нашe майбутнє! І завдання вихователя – створити сприятливe освітнє сeрeдовищe для виховання справжніх патріотів і громадян України. Завдяки цій практиці я зрозуміла, що обрала вірний шлях у своєму житті!