«Моя майбутня професія – це стан моєї душі»
Навчальна практика є невід’ємним складником освітнього процесу, що має на меті набуття студентами професійних умінь та навичок. Практика дає можливість студентам спробувати виконувати обов’язки фахівця на робочому місці з обраної спеціальності, усвідомити особливості педагогічного процесу, ознайомитися з матеріально-технічним забезпеченням бази для проходження практики.
Своїми враженнями про проходження навчальної педагогічної практики поділилися студентка 314 групи ОП Спеціальна освіта, факультету дошкільної та спеціальної освіти Борейко Вікторії: “Мені дуже сподобалось працювати з дітьми, оскільки вони дружні, старанні, прагнуть до здобуття нових знань, намагаються співпрацювати з логопедом та допомагають одне одному. Практична робота в Уманській початковій школі №1 відкрила для мене можливість пізнати всі сторони педагогічної діяльності і значно розширити мої уявлення про організацію корекційно-розвиткового процесу. Я відчула себе справжнім вчителем-логопедом, навчилась організовувати корекційно-розвиткову роботу за допомогою різних форм роботи. Найефективнішими та найцікавішими для дітей виявилися інтерактивні методи навчання. Для активізації розумової діяльності на занятті, я залучала їх до різних видів роботи. Всі використанні мною форми, методи та засоби корекційно-розвиткової роботи я підбирала таким чином, щоб вони відповідали віковим та індивідуальним особливостям дітей, а також впливали на свідомість, світогляд, ставлення, поведінку дітей. Я задоволена практикою, тому що краще ознайомилася із своєю майбутньою професією, дізналася багато нового, цікавого, набула і розширила свій педагогічний досвід”.