«Моя майбутня професія – це стан моєї душі»: студентка спеціальності “Спеціальна освіта” ділиться враженнями про проходження виробничої педагогічної практики
Виробнича педагогічна практика є невід’ємним складником освітнього процесу, що має на меті набуття студентами професійних умінь та навичок. Практика дає можливість здобувачам вищої освіти виконувати обов’язки фахівця на робочому місці з обраної спеціальності, усвідомити особливості виробничого (педагогічного) процесу, ознайомитися з матеріально-технічним забезпеченням бази для проходження практики.
Своїми враженнями про проходження виробничої педагогічної практики поділилася здобувачка вищої освіти факультету дошкільної та спеціальної освіти, спеціальності 016 Спеціальна освіта, 415 групи, Філіпченко Надія: “Виробнича педагогічна практика – це та практика, яка дає змогу зрозуміти, чи правильно я обрала професію. Я ще раз переконалась, що хочу працювати логопедом, збагнула цінність тих знань, які здобула в рідному університеті. Перш за все, практика була для мене (і напевне, для інших практикантів) досвідом «справжнього логопеда». Одна справа – переказувати конспект у науковому стилі, та зовсім інша – «перекласти» ті знання мовою дитини, щоб корекція мовленнєвих порушень була для неї зрозумілою, цікавою та сучасною. Практика додала впевненості у власних педагогічних талантах, але водночас дала змогу обміркувати, у чому ще потрібно вдосконалюватися. Окрему вдячність висловлюю керівнику практики Черніченко Людмилі Анатоліївні».