КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Реалії сьогодення вимагають нових підходів до роботи педагогічних кадрів, які, постійно удосконалюючись, розвивають і збагачують свою професійну компетентність.
Відповідно до функцій фахівця дошкільної освіти змінюються і його ролі в освітньому процесі. Нова українська школа потребує нового фахівця дошкільної освіти, який може стати агентом змін, тьютором, фасилітатором, коучем, модератором.
На факультеті дошкільної та спеціальної освіти у період з 05 лютого 2024 року по 01 березня 2024 року було організовано та проведено курси підвищення кваліфікації зі спеціальності 012 Дошкільна освіта, за напрямами «Вихователь в закладах дошкільної освіти», «Професійна діяльність асистента вихователя в інклюзивному середовищі ЗДО» тривалістю 150 годин (5 кредитів)
Через військовий стан в нашій країні, курси підвищення кваліфікації здійснювалися в дистанційному режимі (платформа Google Meet, застосунок для смартфонів Viber, електронні скриньки).
Відповідальною за організацію курсів підвищення кваліфікації на факультеті дошкільної та спеціальної освіти Рябошапкою Ольгою Володимирівною було проведено організаційні збори зі слухачами курсів.
Оскільки визначальною рисою сьогодення є стрімкий технологічний прогрес. Сучасні діти працюватимуть у світі, який ми не в змозі детально передбачити, бо швидкість змін зростає. Саме з цих актуальних питань сьогодення і відбувалися лекції, практичні заняття, семінари, обмін досвідом зі слухачами курсів зі спеціальності Дошкільна освіта.
Важливим заходом щодо обговорення теоретичних засад сучасної дошкільної і спеціальної освіти та їх практичного втілення став Четвертий щорічний круглий стіл «Підвищення кваліфікації фахівців дошкільної та спеціальної освіти – ключове завдання у побудові власної траєкторії професійного розвитку», до якої доєдналися слухачі курсів спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 016 Спеціальна освіта.
Варто зазначити, що у спектрі розвитку сучасної дошкільної освіти цікавими для слухачів видалися такі теми як «Інноваційні технології НУШ у роботі з дошкільниками», «Психолого-педагогічний супровід дитини в освітній інклюзії», «Основи профілактики професійної деформації та емоційного вигорання педагога», «Сучасні цифрові інструменти та технології у роботі фахівців ЗДО», «Командний підхід як необхідна умова забезпечення якісної освіти в інклюзивній групі», «Основні завдання, ролі й функції асистента вихователя в інклюзивній групі. Робота в єдиній команді. Спільне викладання», «Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами інноваційних технологій»; «Формування емоційної компетентності у дітей дошкільного віку» та ін.
Підсумковою формою роботи на курсах підвищення кваліфікації для слухачів став захист випускної роботи, який вони успішно склали.
Бажаємо нашим слухачам подальших успіхів, кар’єрного зростання під МИРНИМ УКРАЇНСЬКИМ НЕБОМ!