Новини, події, оголошення

Круглий стіл на тему: “Стратегічна політика превентивного виховання в освітньо-виховному процесі ВНЗ”

 dsc_0102 19 жовтня 2016 року на кафедрі «Психолого-педагогічної, превентивної та інклюзивної освіти» відбулося засідання круглого столу на тему «Стратегічна політика превентивного виховання в освітньо-виховному процесі ВНЗ». У роботі круглого столу взяли участь: декан факультету дошкільної і спеціальної освіти, доктор педагогічних наук, доцент І. І. Демченко, завідувач кафедри психолого-педагогічної, превентивної та інклюзивної освіти, доктор педагогічних наук, професор І. П. Рогальська-Яблонська, доктор педагогічних наук, професор В. М. Оржеховська, кандидат педагогічних наук, професор Н. В. Рогальська, викладачі кафедри та почесна гостя завідувач Міжнародної кафедри превентивної освіти й соціальної політики ЮНЕСКО, Інституту проблем виховання НАПН України (м. Київ), доктор педагогічних наук, професор Федорченко Тетяна Євгеніївна.

dsc_0069

dsc_0068

       На засіданні з доповіддю виступила доктор педагогічних наук, професор В. М. Оржеховська з питання «Становлення превентивної педагогіки як інноваційної дисципліни». Валентина Михайлівна зазначила, що превентивна педагогіка спрямована на формування і розвиток особистості здатної керувати своєю поведінкою в системі небезпечних явищ. Ця система охоплює комплекс важливих соціальних проблем необхідних для поступу сучасної педагогіки.

dsc_0075

       В ході круглого столу відбулася презентація науково-методичних посібників: «Превентивна педагогіка» (авт.- В. М. Оржеховська, О. І. Пилипенко), «Духовність і здоров’я» (авт.- В. М. Оржеховська), «Дитяча агресивність: проблеми, профілактика» (авт. – Т. Федорченко), «Соціально-педагогічні засади профілактики девіантної поведінки школярів в умовах соціокультурного середовища» (авт. – Т. Федорченко)
З метою формування професійних компетенцій у студентів 5 курсу на факультеті дошкільної і спеціальної освіти було проведено бінарну лекцію В. М, Оржеховською та Т. Є. Федорченко на тему: «Превенція як соціально-педагогічний феномен у контексті співпраці з ЮНЕСКО».

dsc_0077