Конкурс творчих робіт на тему: «Порівняльний аналіз діяльності дошкільних навчальних закладів Туркменістану та України»
Туркменістан має стародавню історію. Країна славиться своєю культурою, в якій поєднуються давні традиції та нові віяння виховання та навчання дітей.
8 листопада 2016 року на факультеті дошкільної та спеціальної освіти в рамках тижня Туркменістану відбувся конкурс творчих робіт на тему: «Порівняльний аналіз діяльності дошкільних навчальних закладів Туркменістану та України». Зі вступним словом до присутніх звернулася кандидат педагогічних наук, професор Рогальська Н.В., яка в своєму виступі зазначила: дитячі дошкільні установи є однією з основних ланок державної системи безперервної освіти в Туркменістані, забезпечують реалізацію єдиної національної програми дошкільної освіти та виховання та дитячий дошкільний заклад здійснює свою діяльність на основі Конституції Туркменістану, Закону Туркменістану “Про освіту в Туркменістані”, актів Меджлісу Туркменістану і Президента Туркменістану, рішень Кабінету Міністрів Туркменістану, нормативних документів Міністерства освіти Туркменістану.
Учасники конкурсу обговорили основні напрями навчання і виховання дітей дошкільного віку в Туркменістані та в Україні, взяли участь у дискусії, під час якої ділилися враженнями, щодо особливостей дошкільної освіти в Туркменістані. Зокрема, кандидати педагогічних наук Корінна Г.О. та Авраменко О.О., висвітлили сучасні тенденції виховання дітей дошкільного віку в Туркменістані та ознайомили з основними завданнями дитячого дошкільного закладу цієї країни, як то:
- реалізація національної програми виховної роботи, формування у дітей глибокої любові до своєї Вітчизни – незалежного і нейтрального Туркменістану, відданості народу і Президенту Туркменістану;
- виховання у дітей почуття доброти, чесності, справедливості, любові до національної культури, історії і традицій туркменського народу, вміння цінувати і поважати турботу і увагу старших і своїх близьких, бережного ставлення до природи;
- створення умов для повноцінного інтелектуального та фізичного розвитку дітей, охорони їх життя і зміцнення здоров’я;
- реалізація освітніх програм з підготовки дітей до навчання в середній школі, вивчення туркменського, російської та англійської мов;
- єдність взаєморозуміння дошкільних установ, сім’ї та громадськості у навчанні і вихованні дітей;
- проведення цілеспрямованої роботи по виявленню та розвитку природних обдарувань і здібності дітей шляхом організації різних інтелектуально-розважальних, художньо-творчих і спортивно-ігрових заходів.
Учасники конкурсу відповідально віднеслися до підготовки своїх творчих робіт. Але на думку журі конкурсу, у складі Рогальської Н.В., Корінної Г.О., Білан В.А., Калиновської І.С. найкращу творчу роботу підготувала студентка 4 курсу Петляк Ольга. Присутні щиро привітали переможницю.