Конкурс творчих робіт на тему: «Порівняльний аналіз діяльності дошкільних навчальних закладів Туркменістану та України»

Туркменістан має стародавню історію. Країна славиться своєю культурою, в якій поєднуються давні традиції та нові віяння виховання та навчання дітей.

1

8 листопада 2016 року на факультеті дошкільної та спеціальної освіти в рамках тижня Туркменістану відбувся конкурс творчих робіт на тему: «Порівняльний аналіз діяльності дошкільних навчальних закладів Туркменістану та України». Зі вступним словом до присутніх звернулася кандидат педагогічних наук, професор Рогальська Н.В., яка в своєму виступі зазначила: дитячі  дошкільні установи є однією з основних ланок державної системи безперервної освіти в Туркменістані, забезпечують реалізацію єдиної національної програми дошкільної освіти та виховання та  дитячий дошкільний заклад здійснює свою діяльність на основі Конституції Туркменістану, Закону Туркменістану “Про освіту в Туркменістані”, актів Меджлісу Туркменістану і Президента Туркменістану, рішень Кабінету Міністрів Туркменістану, нормативних документів Міністерства освіти Туркменістану.

Учасники конкурсу обговорили основні напрями навчання і виховання дітей дошкільного віку в Туркменістані та в Україні,  взяли участь у дискусії, під час якої  ділилися враженнями, щодо особливостей дошкільної освіти в Туркменістані. Зокрема, кандидати педагогічних наук Корінна Г.О. та Авраменко О.О., висвітлили сучасні тенденції  виховання дітей дошкільного віку в Туркменістані та ознайомили з основними завданнями дитячого дошкільного закладу цієї країни, як то:

  • реалізація національної програми виховної роботи, формування у дітей глибокої любові до своєї Вітчизни – незалежного і нейтрального Туркменістану, відданості народу і Президенту Туркменістану;
  • виховання у дітей почуття доброти, чесності, справедливості, любові до національної культури, історії і традицій туркменського народу, вміння цінувати і поважати турботу і увагу старших і своїх близьких, бережного ставлення до природи;
  • створення умов для повноцінного інтелектуального та фізичного розвитку дітей, охорони їх життя і зміцнення здоров’я;
  • реалізація освітніх програм з підготовки дітей до навчання в середній школі, вивчення туркменського, російської та англійської мов;
  • єдність взаєморозуміння дошкільних установ, сім’ї та громадськості у навчанні і вихованні дітей;
  • проведення цілеспрямованої роботи по виявленню та розвитку природних обдарувань і здібності дітей шляхом організації різних інтелектуально-розважальних, художньо-творчих і спортивно-ігрових заходів.
    2

Учасники конкурсу відповідально віднеслися до підготовки своїх творчих робіт. Але на думку журі конкурсу, у складі Рогальської Н.В., Корінної Г.О., Білан В.А., Калиновської І.С. найкращу творчу роботу підготувала студентка 4 курсу Петляк Ольга.  Присутні щиро привітали переможницю.

3

Друк