Новини, події, оголошення

ГОСТЬОВЕ ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ «ІННОВАЦІЇ  У МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ»

Підготовка магістрів дошкільної освіти включає ознайомлення їх із діяльністю керівників закладу дошкільної освіти, зокрема функціональними обов’язками вихователя-методиста, що включає, перш за все, забезпечення освітньої та управлінської інноватики в їх діяльності.

Саме ці проблеми обговорювались 21 листопада 2023 року на відкритому гостьовому занятті з дисципліни «Методична робота в дошкільній освіті», що було організоване доцентом кафедри дошкільної освіти Неля Скрипник для магістрів першого курсу за спеціальністю 012 Дошкільна освіта. На відкрите заняття були запрошені члени кафедри дошкільної освіти та вихователька-методистка ЗДО №12 м. Умані Олена Міняйло.

Проблема використання інноваційних та інтерактивних технологій в роботі вихователя-методиста ЗДО була представлена, як потужного інструмента розвитку освітнього процесу, що ефективно впливає на осучаснення освіти, забезпечує значні зміни в його змісті, формах та методах.

Здобувачі були ознайомленні з провідними принципами організації інтерактивного процесу, його перевагами та алгоритмом проведення.

Всі погодились, що під час інтерактивної взаємодії відбувається не лише накопичення знань, а також формуються механізм самореалізації вихователя,  навички спілкування та взаємодії у групі (soft skills) та ін.

Про дієвість цього механізму переконливо довела гостя заняття ‑ вихователька-методистка Олена Міняйло, яка поділилась власним досвідом роботи з педагогічним колективом дошкільного закладу.

Активна реакція здобувачів на виступи лекторів засвідчила актуальність проблеми та цікавість до неї. Дехто з магістрантів виявили бажання поділитись і власним досвідом використання інновацій. Так, Валентина Дюльгер, магістрантка 502з групи розповіла про використання багатогранного флексагона для різностороннього інтелектуального розвитку дошкільників, а всі погодились, що цю ідею можна адаптувати і у роботі з педагогами.

Учасники заняття переконались, що фахівці, які володіють гнучкими уміннями творчо і самостійно продукувати інноваційні освітні ідеї зможуть розв’язувати складні задачі управлінської, організаційно-адміністративної і методичної діяльності.

По завершенню, присутні члени кафедри обговорили відкрите заняття, висловили свої рекомендації і пропозиції та відмітили, що гостьова лекція проведена на високому методичному рівні, лектори професійно представили навчальний матеріал, зуміли зацікавити здобувачів до активного обговорення та рефлексії.