Гостьова лекція з дисципліни «Педагогічні технології дошкільної освіти для дітей з/без особливих освітніх потреб» для здобувачів спеціальності 012 Дошкільна освіта ОС «Магістр» на тему: «Пісочна терапія або метод Sandplay як засіб розвитку творчих здібностей дитини дошкільного віку».
17.10.2024 року було проведено гостьову лекцію з дисципліни «Педагогічні технології дошкільної освіти для дітей з/без особливих освітніх потреб» для здобувачів спеціальності 012 Дошкільна освіта ОС «Магістр» на тему: «Пісочна терапія або метод Sandplay як засіб розвитку творчих здібностей дитини дошкільного віку». Гостьову лекцію було проведено в онлайн режимі з використання платформи Google meet.
Модератором лекції була кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології та педагогіки розвитку дитини Оксана АВРАМЕНКО, а запрошеною гостею лекції була вихователь закладу дошкільної освіти комбінованого типу ясла – садок №7 «Калинка» міста Умань Тамара ЗАГОРОДНЯ.
Під час лекції було розкрито особливості проведення занять за методом Sandplay, за допомогою якого можна навчити дітей взаємодіяти з однолітками, отримати певний досвід взаємодії з іншими, у чомусь несхожими дітьми, та прийняти одне одного, що є однією з найважливіших складових толерантного суспільства. Пісочна терапія допомагає визначити види взаємин у групі та корегувати їх.
Лекція пройшла у теплій, дружній атмосфері. Обрана тема є актуальною і цікавою для здобувачів вищої освіти, які мали змогу висловити власні думки щодо ефективності застосування пісочної терапії у педагогічній діяльності.
Щиро дякуємо пані Тамарі за цікаву інформацію й яскраву демонстрацію різних видів роботи за методом Sandplay. Чекаємо на наступні зустрічі!