Новини, події, оголошення

ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ НА ТЕМУ «ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ: СТРУКТУРА, ФАХІВЦІ, ЕТАПИ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ»

     У рамках навчальної дисципліни «Організація діяльності інклюзивно-ресурсних центрів» для здобувачів вищої освіти 424з групи першого (бакалаврського) рівня спеціальності 016 «Спеціальна освіта», спеціалізації 016.01 Логопедія, освітньої програми «Спеціальна освіта», відбулася гостьова лекція кандидата педагогічних наук, доцента кафедри педагогіки, психології, початкової, дошкільної освіти та управління закладами освіти Закарпатського угорського університету імені Ференца Ракоці II – Бевзюк Марини Сергіївни.

      Під час лекції було розкрито основні напрями діяльності інклюзивно-ресурсного центру, його структуру, завдання та функціональні особливості роботи фахівців. Лекторка детально зупинилася на питаннях організації міждисциплінарної команди супроводу дитини, зокрема участі логопеда, дефектолога, практичного психолога, реабілітолога та соціального педагога у проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.

     Особливу увагу було приділено етапам проведення комплексної оцінки – від первинного звернення батьків до ІРЦ, до формування рекомендацій щодо індивідуальної програми розвитку дитини. Марина Сергіївна поділилася практичним досвідом співпраці ІРЦ із закладами освіти, наголосила на важливості взаємодії між педагогами, батьками та фахівцями у процесі супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

      Студенти мали можливість поставити запитання, обговорити виклики у сфері інклюзивної освіти, а також ознайомитися з прикладами сучасних методик і технологій, що використовуються у роботі логопеда в ІРЦ.

      Зустріч відзначалася високим рівнем професійного обміну, сприяла розширенню уявлень студентів про практичну реалізацію інклюзивної політики в Україні та посилила мотивацію до подальшого професійного розвитку у сфері спеціальної та інклюзивної освіти.