ГІБРИДНЕ ГОСТЬОВЕ ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ: «СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ГРУПАХ З ДІТЬМИ З/БЕЗ ОСОБЛИВИХ ПОТРЕБ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ»
9 травня 2024 року відбулося гібридне гостьове заняття на тему: «Сучасні підходи до організації освітнього процесу в групах з дітьми з/без особливих потреб в умовах закладу дошкільної освіти», організоване Лесею Карнаух, кандидатом педагогічних наук, доцентом, в.о. завідувача кафедри психології та педагогіки розвитку дитини та Оксаною Авраменко, кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри психології та педагогіки розвитку дитини в межах реалізації завдань освітніх компонентів «Психолого-педагогічні засади раннього дитинства», «Психолого-педагогічні засади гендерної соціалізації особистості».
Співорганізаторами гібридного гостьового заняття виступили: Оксана Подобєдова, вихователь вищої категорії Уманської Початкової школи №1 Уманської міської ради Черкаської області та Галина Бабенко, практичний психолог ДНЗ ясла-садок комбінованого типу№12 міста Умань.
Під час проведеного заняття розглядалися та обговорювалися такі питання:
- організація освітнього процесу в групах раннього віку з дітьми з нормотиповим розвитком;
- використання сучасних підходів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами;
- застосування гендерного підходу в освітній діяльності з дітьми в інклюзивних групах в сучасних закладах дошкільної освіти.
В процесі реалізації практичної частини заняття було переглянуто серію дидактичних ігор, які проводилися для дітей в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти міста Умані.
Учасниками заняття були здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 016 Спеціальна освіта, які презентували інноваційні технології в роботі з дітьми з/без особливих освітніх потреб. Під час заняття викладачі поділилася зі здобувачами освіти не лише теоретичними аспектами розроблених методик, а й продемонстрували елементи практичної роботи вихователя з гендерного виховання дошкільників («Підбери одяг», «Підбери зачіску для хлопчика і дівчинки», «Кому яка іграшка»).
Учасники заняття поділилися своїми враженнями та наголосили на значущості таких занять для формування фахових компетентностей та м’яких навичок здобувачів вищої освіти. Далі буде…