Новини, події, оголошення

Слатвінська Анна Анатоліївна

Посада: доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

Обліковий запис науковця ORCID; WoS;  Google Scholar 

Освіта: вища

У 2013 році закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини і здобула фах вчителя української мови та літератури (ОС «бакалавр»).

У 2014 році закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини і здобула фах вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури, редактора освітніх видань (ОС «спеціаліст»); фах викладача української мови та літератури (ОС «магістр»).

У 2018 році закінчала навчання у Вінницькому соціально-економічному інституті Університету «Україна» за спеціальністю «Фізична реабілітація» (ОС «магістр»).

Дисертації:

  • Кандидатська дисертація зі спеціальністі 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти «Підготовка майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів» (2020 р.).

Професійна кар’єра:

01.07.2014 р. – 31.10.2016 р. – завідувач кабінетом «В. Сухомлинський і школа ХХІ століття» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

З 01.11.2016 р. – викладач кафедри спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

З 03.01.2017 р. – заступник декана факультету дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з наукової роботи.

З 18.10.2022 р. – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

З 02.01.2023 р. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Наукові інтереси:

  • фізична реабілітація дітей з порушеннями постави;
  • фізична реабілітація осіб з порушеннями мовлення;
  • шляхи залучення дітей з особливими освітніми потребами до навчання у закладах освіти.

Дисципліни, які викладає: 

  • «Фізична реабілітація осіб з порушеннями мовлення», 
  • «Мовленнєві сенсорні системи та їх порушення», 
  • «Лікувальна фізкультура та масаж в логопедичній роботі з дітьми з порушеннями мовлення».

Основні наукові роботи (публікації):

  1. Oleksii Stasenko, Liudmyla Chernichenko, Anna Cherednyk. Motivating Students For Motor Activity in The Framework of Physical Education. Наука і освіта. 2018. №4. С. 172-178. https://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/articles/2018-4-doc/2018-4-st21
  2. Чередник А. А. Категорія «готовність» в аспекті підготовки майбутнього вчителя-реабілітолога в умовах інклюзії. Інноватика у вихованні. 2019. Вип. 10. С. 345-352. https://ojs.itup.com.ua/index.php/iiu/article/view/194
  3. Чередник А. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. 2019. №3 (66). С. 255-261. http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/ped-visnik-66-2019-45.pdf
  4. Чередник А. Підготовка майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів: категоріальний апарат. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2019. №7 (91). С. 37-47. https://pedscience.sspu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/01/6-1.pdf
  5. Чередник А. Структурно-рівневий аналіз готовності майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів. Педагогічний часопис Волині. 2019. №4 (15). С. 105-113. https://pedchas.vnu.edu.ua/index.php/pedchas/article/view/466
  6. Чередник А. Модель підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Науковий вісник СНУ ім. Лесі Українки. 2019. № 11(395). С. 149-156. https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8194
  7. Хацаюк О. В., Русин Л. П., Ванюк Д. В., Слатвінська А. А., Стеценко Д. Ю., Клюка А. М., Садовська І. Ю. Перевірка ефективності методики фізичної терапії студенток закладів вищої освіти після лікування коронавірусної хвороби (COVID-19). Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). 2021. № 8 (139) 21. С. 110-117. https://spppc.com.ua/index.php/journal/article/view/522
  8. Русин Л. П., Цуруль О. А., Сабадош М. В., Слатвінська А. А., Прокоф’єва О. А., Клюка А. М. Методика фізичної терапії студенток закладів вищої освіти після перенесення коронавірусної інфекції. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. Випуск 82. С. 133-139. http://www.chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/82/30.pdf
  9. Slatvinska Anna Would-be rehabilitation teachers training to work in pupils’ inclusive education at educational establishments. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Вип 50, С. 392-399. http://www.aphn-journal.in.ua/archive/50_2022/62.pdf
  10. Slatvinska Anna Analysis of conceptual and categorical apparatus Of rehabilitation teachers training to work In inclusive education. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Вип 55. Т.3. С. 213-221. http://www.aphn-journal.in.ua/archive/55_2022/part_3/33.pdf
  11. Товстоган В. С., Глущенко І. І., Слатвінська А. А. Теоретико-методологічні засади організації інклюзивного освітнього середовища. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. 2023. Вип. 86. С. 91–96. http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2023/86/16.pdf
  12. В. Товстоган, Т. Цегельник, А. Слатвінська Трансформація інклюзивного освітнього простору у контексті компенсації освітніх втрат молодших школярів з ООП. Молодь і ринок, №5 (213). С. 78–82. http://mir.dspu.edu.ua/article/view/282840/277661
  13. A. Slatvinska Professional work of a rehabilitation teacher as a basis for a harmonious development of a child with special educational needs. Věda a perspektivy. № 7(26) 2023. 56–66. https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#inbox/FMfcgzGtwMXpQQDLRNHfNxdjnqbHtljs?projector=1&messagePartId=0.1
  14. Hnoievska, O., Babii, I., Kalynovska, I., Cherednyk, A., Nikitenko, A., Minenok, A. Formation of Correctional Competence of Teachers on the Basis of Neuropedagogy. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(3), 236-254. https://doi.org/10.18662/brain/12.3/229(Web of Sciense)
  15. Valentyna Pliushch, Nataliya Rozhak, Anna Cherednyk, Iryna Kalynovska, Oksana Honcharuk, Anatolii Kuzminskyi. The System of Future Teachers’ Professional Development. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. 2021. Volume 13, Issue 3. Pages 51-72. https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/3389(Web of Sciense)
  16. Готовність учителя початкової школи до роботи в умовах інклюзивної освіти: структура та діагностика: навчальний посібник / Демченко І. І., Калиновська І. С., Чередник А. А., Хрипун Д. М., НікітенкоА. С.; МОН України.,Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – 2-ге вид., переробл. та доповн. – Умань: Візаві, 2018. – 216 с.
  17. Лікувальна фізкультура та масаж в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Каф. спец. та інклюзивної освіти ; уклад. А. А. Слатвінська. – Умань : Візаві, 2020. – 135 с.
  18. Слатвінська А. А. Професійна підготовка учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання: теорія і практика : монографія. Умань : Візаві, 2021. 227 с. (протокол № 4 від 26 жовтня 2021 року).
  19. Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти : кол. моногр. Т. 3 / [І. А. Малишевська, Л. А. Черніченко, І. С. Калиновська [та ін.] ; за заг. ред. І. А. Малишевської ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Каф. спец. та інклюзивної освіти. – Умань : Візаві, 2023. – 257 с.
  20. Фізична реабілітація та логопедичний масаж в роботі з дітьми з порушеннями мовлення : навч.-метод. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Каф. спец. та інклюзивної освіти ; уклад. А. А. Слатвінська. – Умань : Візаві, 2023. – 165 с.

Членство:

З 2021 року Член Української академії дитячої інвалідності (Посвідчення № 0167)

З 2023 року член Української асоціації корекційних педагогів.

Стажування:

Проходила наукове стажування з 12.12.2021р. по 22.02.2022 р. у м. Лесден, Нідерланди у Європейській академії освіти «Європейський освітній простір: традиції, реальність, перспективи».