Новини, події, оголошення

Час – це скільки?

   Пам’ятаєте той перший раз, коли хтось запитав вас, що важче — фунт пуху або фунт свинцю? Ви напевно попалися в цю пастку. Я впевнений, що ви попалися.

   Фунт — це фунт! Їжаку зрозуміло!

  Але це не може бути застосовано до часу. Так, в кожній годині може бути всього 60 хвилин, але на цьому схожість закінчується. Наприклад, візьмемо великий камінь і купу щебеню. Припустимо, що колись цей щебінь був великим каменем. З такою же вагою, такою же загальною масою, такого ж кольору, з точно такого ж матеріалу. Спочатку вони були абсолютно однакові.

  А на що схожий ваш час? Він як купа щебеню, — роздроблений, зруйнований, набір коротких робочих моментів? Або це скеля — міцна, цільна, безперервна? У вас є 60 хвилин? Або у вас 15 хвилин, 10 хвилин, 25 хвилин, 5 хвилин і ще 5 хвилин?

  Подивіться на механізми, які ви використовуєте, вимоги, які ви встановлюєте, графік, якого ви повинні дотримуватися. Що вони дають вам — великий камінь або купу щебеню?

  Нещодавно на конференції Learn Startup я спілкувався з аудиторією в більш ніж 600 осіб. Я запитав: “Хто тут може згадати 4 години безперервної роботи в будь-який час протягом останніх 5 років?” Можливо, 20 або 30 осіб підняли руки. З більш ніж 600. Це сумно. Це говорить про те, що роздробленість всюди. І ситуація стає гіршою, а не кращою.

  Пару років тому я говорив про це на конференції TED.

  З тих пір стало тільки гірше. Тепер це не тільки зустрічі і менеджери, але ще чат, повідомлення, необхідність бути завжди на зв’язку. Все це негативно впливає на ваш власний час. Робить щебінь з ваших каменів.

  Якщо колись все це розглядалося як хвороба, то тепер можна констатувати епідемію. Не дивно, що люди по 80 годин витрачають на те, що можна зробити за 30.

  Час — це найцінніше, що у нас є, але ми розриваємо його і розкидаємося ним, як ніби його у нас нескінченна кількість. І скільки б часу у вас не було, уваги у вас ще менше.

  Так що… Бережіть великі камені. Збирайте їх. Захищайте їх. Не дозволяйте роботі дробити їх на все більш дрібні шматки. А якщо ви менеджер, керівник або власник бізнесу, візьміть на себе відповідальність захищати і зберігати час і увагу ваших співробітників. Розглядайте це як найцінніший ресурс. Тому що це так і є насправді.