Новини, події, оголошення

БІНАРНЕ ЗАНЯТТЯ ЯК ІННОВАЦІЙНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОПП ДОШКІЛЬНА ОСВІТА

Соціальна значущість діяльності вихователя закладу дошкільної освіти висуває низку вимог щодо якості його професійної підготовки згідно вимог освітньо-професійної програми Дошкільна освіта освітнього ступеня бакалавр. Орієнтація ОПП підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ґрунтується на врахуванні сучасного стану розвитку практичних видів професійної діяльності дошкільної освіти, орієнтує на актуальні тенденції сучасної освіти, в рамках яких можливе подальше професійне зростання.

Формування професійної компетентності як провідної якості особистості фахівця дошкільної освіти визначає психологічну готовність до майбутньої практичної діяльності. Тому в процесі організації освітнього процесу викладачі кафедри психології та педагогіки розвитку дитини доценти Кравчук Н.П., Карнаух Л.П.  організували бінарне заняття під час вивченням освітніх компонентів «Психологія загальна» (111 група), «Соціальна психологія» (213 група)  із психологом дошкільного навчального закладу ясла-садок комбінованого типу №12 м. Умані Бабенко Галиною Вікторівною, яка ознайомила студентів із практичним інструментарієм застосування методів психодіагностики в практиці роботи з дітьми дошкільного віку.

Такі форми організації занять сподобались бакалаврам ОПП Дошкільна освіта, адже сприяли доповненню їх теоретичних знань практичними здобутками досвідченого практичного психолога. Сподіваємось, що яскраві враження і практичний досвід стануть у нагоді нашим здобувачам у подальшій практичній діяльності вихователя!