Новини, події, оголошення

Бінарне заняття для здобувачів вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта

         Однією із суттєвих вимог до сьогоднішніх здобувачів освіти є вміння кваліфіковано застосовувати знання для вирішення завдань, що виникають під час навчання та у корекційній роботі. В умовах загального збільшення осіб з мовленнєвими порушення та інформатизації суспільства, використання інноваційних корекційних технологій, різноманітних гаджетів залишається великий попит на фахівців, які не тільки вміють користуватися сучасними засобами і технологіями в логопедичній роботі з дітьми раннього віку, а ще й розуміють як та вміють їх застосовувати в корекційній роботіТому в нинішніх умовах велику перспективу має методика проведення бінарних занять з “Ранньої логопедичної  корекції” та “Методики роботи дефектолога з дітьми з порушеннями аналізаторів”.

         4 листопада 2022 року доктором філософії, старшим викладачем кафедри спецальної та інклюзивної освіти Черніченко Л.А. та кандидатом педагогічних наук, старшим викладачем цієї ж кафедри Хрипун Д.М., було проведено бінарне практичне заняття для здобувачів вищої освіти ОС “бакалавр” спеціальності 016 Спеціальна освіта 414 та 415 груп. На заняття було запрошено логопеда Альону Король, яка представила  методи та форми інноваційного корекційно-розвивального навчання дітей раннього віку з мовленнєвими порушеннями.

       

     

Мета проведеного бінарного заняття :

–       творчо співпрацюючи, інтегрувати знання з різних предметів;

–       розширити межі творчої діяльності, як власної, так і здобувачів освіти;

–      заохотити здобувачів освіти до самостійної дослідницької діяльності під час розв’язання практично-пошукових завдань;

–       формувати ключові життєві компетенції та навички ХХІ століття;

–       розвивати вміння застосовувати отримані знання в нестандартних умовах;

–       покращувати ефективність використання інноваційних форм та методів в логопедичній роботі;

–     створити умови вмотивованого практичного застосування знань, навичок і умінь та дати студентам можливість побачити результати власної навчальної діяльності, отримати позитивні емоції.

      Під час заняття викладачі та логопед ознайомили здобувачів вищої освіти із особливостями корекційної роботи із дітьми, які мають мовленнєві порушення та порушення аналізаторів, а також поділилися досвідом використання інноваційних форм та методів в логопедичній роботі.