СТУДЕНТИ ТРЕТІХ КУРСІВ ФДСО ДІЛЯТЬСЯ РЕЗУЛЬТАТАМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Підсумкова конференція по захисту педагогічної практики в режимі онлайн студентів третіх курсів ФДСО кафедри спеціальної та інклюзивної освіти пройшла на високому рівні.

Успіхами та досягненнями практичного вправляння поділилися студенти-практиканти не менш успішніше чим випускники. І відчували себе впевнено при спілкуванні на платформі програмного забезпечення ЗУМ, відзначаючи зручність захисту практики в сучасних умовах дистанційного навчання.

Студенти-практиканти констатували про те, що підготовка до завдань педагогічної практики в режимі онлайн допомогла зробити дуже багато цінних відкриттів для себе: багатогранність інтернет-ресурсу методичного матеріалу логопедичної роботи, цікаві розробки інтерактивних занять, ігор, вправ, мультимедій, сучасного дидактичного матеріалу та інші інструментарії в роботі логопеда-дефектолога, психолога, реабілітолога.

 

Розроблені самими студентами матеріали: «Чарівні черепашки Русалоньки», «Розумні мушлі» для вправляння звуків, «Чарівні мішечки зі смайликами настрою», Тести для визначення моторики рук, гра «Три корзинки» для автоматизації звуків, різноманітний дидактичний матеріал, рухливі ігри по черзі демонстрували студенти з великою відповідальністю. Ділилися методами їх використання та отриманими  результатами в особистій практичній роботі.

Цікаві індивідуальні форми роботи з батьками та допомога самих батьків в розробці дидактичних матеріалів для організації логопедичної роботи з власними дітьми стимулювали студентів-практикантів до практичної діяльності на різних платформах онлайн зв’язку.

Були і пропозиції: збільшити терміни практики, розробити більше конструктивніших завдань практики в режимі онлайн.

А головне: студенти-практиканти тепер знають як працювати з дітьми та батьками дистанційно.

І переконані: сучасний педагог може всього досягнути, подолати любі перепони, швидко налаштуватися на нові завдання.

Друк