ТРЕНІНГ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ-МЕТОДИСТІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО «ДОШКІЛЬНЯТАМ – ОСВІТУ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ» ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ»

Програма «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку» інноваційна, вона побудована на відмінних від традиційного навчання педагогічних засадах, потребує від вихователя зміни звичних моделей роботи з дітьми. Впевнено і професійно втілювати її в життя свого ЗДО, групи варто після ретельного опрацювання на тренінгах, де є можливість спробувати, змоделювати, отримати досвід, а не просто почитати у методичці.

Саме тому, 12 грудня на факультеті дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбувся тренінг для вихователів-методистів та вихователів ЗДО «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку». Освітня програма «Критичне мислення».

Перш ніж розпочати роботу тренінгу, зі вступним словом до учасників звернулася декан факультету дошкільної та спеціальної освіти доктор педагогічних наук, професор Демченко Ірина Іванівна, а продовжили привітання вихованці ЗДО №12 м. Умані із запальними танцями.

Метою тренінгу було сформулювати цілісне уявлення про освіту для сталого розвитку, у чому її особливості в порівнянні з іншими напрямами освіти, якими є зміст і методика роботи з дітьми за програмою.

Тренінг провели автори-розробники й тренери-практики:

Гавриш Наталія Василівна  – доктор пед. наук., проф., головний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, тренерка Платформи «Критичне мислення», співавторка-розробниця програми й матеріалів «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку».

Баранова Ірина Олександрівна – співзасновниця платформи, координаторка освітніх проектів неурядової організації «Вчителі за демократію та партнерство». Фахівчиня у галузі освітніх інновацій, психолог, розробниця і авторка посібників з критичного мислення. Тренерка освітніх програм, дебатів, бізнес-тренерка.

Тренінг передбачав 3 блоки:

  1. блок: Які особливості освіти для сталого розвитку? Чому ДЛЯ, а не ПРО – як формувати реальні моделі поведінки, а не розповідати про них.

2.блок: Що таке педагогіка емпаурменту, на якій побудовано програму, і як вона змінює роль вихователя.

  1. блок: Якими є зміст та методика програми для діточок 6го року життя: як опрацьовувати зі старшими дошкільнятами навички ефективного спілкування, ресурсозбереження, піклування про довкілля.

Висловлюємо вдячність тренерам, які надали корисні рекомендації щодо того, як зацікавити дітей спільною трудовою діяльністю в родині, закладі дошкільної освіти та водночас виховувати в них працелюбність, розвивати комунікативні уміння та навички.

Усі учасники отримали іменні сертифікати професійного розвитку.

Друк